×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان در تاریخ هشتم دی ماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

وحشت نیرو‌های آمریکایی از انتقام ایران در سالگرد ترور سردار سلیمانیپایگاه دیفنس بلاگ آمریکا اعلام کرد تمامی نظامیان آمریکایی از ترس و نگرانی حمله احتمالی ایران در سالگرد ترور سردار سلیمانی در آماده باش کامل هستند.
 
در سال ۲۰۲۱ باید با گذرنامه کرونایی سفر کردبا توجه به تداوم همه گیری کرونا، احتمال دارد ثبت مدارک دریافت واکسن کرونا به گذرنامه افراد اضافه شود.
 
بیانیه دفتر نتانیاهو درباره بازگشت به توافق هسته‌ای ایراندفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار اتهام‌زنی‌ها به کشورمان، درباره بازگشت به توافق هسته‌ای هشدار داد.
 
اعتراض پارلمان عراق به عملکرد دولت در پرونده ترور فرماندهان مقاومتکمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق اعلام کرد دولت در پرونده ترور فرماندهان مقاومت در بغداد اقدام جدی و قاطع انجام نداده است.
 
درخواست یک صهیونیست از اردوغان برای گرفتن جسد برادرش از حماسیک صهیونیست در درخواستی عجیب، از رئیس‌جمهور ترکیه خواسته است برای گرفتن جسد برادرش از جنبش حماس وارد عمل شود.
 
حمله به کاروان نظامی آمریکا در عراقرسانه‌های عراقی اعلام کردند در ادامه حمله به نیرو‌های نظامی آمریکا، یک کاروان نظامی دیگر این کشور در منطقه «دیوانیه» عراق هدف حمله قرار گرفت.
 
رئیس جمهور از زمان شکست در انتخابات همانند یک نوجوان احمق رفتار می‌کندمجری شبکه فاکس نیوز مقاومت ترامپ را در برابر پذیرش نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به رفتار نوجوان‌های خام تشبیه کرد.
 
ترامپ: سنا تحقیق درباره تقلب در انتخابات را آغاز کندرئیس جمهور آمریکا این بار برای اثبات ادعای تقلب انتخاباتی خود دست به دامن مجلس سنا شد.
 
دادگاه سعودی «لجین الهذلول» را به زندان محکوم کردمنابع خبری اعلام کردند دادگاه سعودی «لجین الهذلول»، فعال حقوق زنان را در این کشور به زندان محکوم کرد.
 
انفجار نشویل آخرین مورد در کشور نخواهد بودمعاون سابق ضد اطلاعات در پلیس فدرال آمریکا گفت انفجار شهر نشویل نشان داد که چقدر زیرساخت‌های این کشور آسیب‌پذیر است و این انفجار آخرین مورد نخواهد بود.
 
انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.