×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
از انتقاد چین از کارزار فشار حداکثری آمریکا تا جلسه شورای امنیت درباره ایران و رسیدن کرونای انگلیسی به عمان

به گزارش کیوسک خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان در تاریخ دوم دی ماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

پیشگویی پیرزن نابینای بلغاری برای سال ۲۰۲۱بابا وانگا ملقب به «نوستراداموس بالکان» که تاکنون چندین مورد از پیشگویی‌های او به حقیقت پیوسته است، پیش از مرگش برای سال ۲۰۲۱ نیز چند پیشگویی مهم انجام داد.

جدیدترین تحولات کرونایی جهان/ از کشف مسری‌ترین ویروس در انگلیس تا اعمال ممنوعیت رفت و آمد در برخی کشورهاخبرگزاری فرانسه در گزارشی جدیدترین تحولات جهانی ناشی از شیوع ویروس همه‌‌گیر کرونا را شرح داد.

عربستان عهده‌دار عادی‌سازی روابط با دشمن/ حکومت‌های سازشکار نمی‌توانند به مقاومت ضربه بزنندحمایت‌ مالی آل سعود، عرب‌ها را تطمیع کرده است تا در برداشتن گام‌های عادی‌سازی روابط با تل‌آویو شتاب کنند.

مستند شبکه العهد درباره ترور فرماندهان مقاومت در عراقشبکه تلویزیونی العهد اعلام کرد به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابو مهدی مهندس، اسنادی را برای نخستین بار در قالب یک مستند منتشر خواهد کرد.

جلسه شورای امنیت درباره ایران برگزار می‌شودجلسه شورای امنیت در خصوص بررسی قطعنامه ۲۲۳۱ و پرونده هسته‌ای ایران امروز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

کرونای انگلیسی به عمان رسیدوزیر بهداشت عمان اعلام کرد به احتمال زیاد ۴ نفر در این کشور به نوع جدید ویروس کرونا بیشتر مبتلا شده‌اند.

رهگیری‌ جنگنده‌های روسیه و چین در آسمان کره جنوبینیروی هوایی کره جنوبی از رهگیری چند فروند جنگنده چین و روسیه در آسمان این کشور خبر داد.

چین: زیر پا گذاشتن برجام و کارزار فشار حداکثری آمریکا ریشه تمامی مشکلات فعلی استسخنگوی وزارت خارجه چین اقدامات آمریکا را عامل اصلی مشکلات بوجود آمده در زمینه توافق هسته‌ای ایران دانست.

نخست وزیر سابق ژاپن تحت بازجویی قرار گرفتشینزو آبه به دلیل تخلفات مالی در دوران تصدی دولت تحت بازجویی دادستان‌های ژاپن قرار گرفت.

دیدار ترامپ با نمایندگان جمهوری‌خواه برای جلوگیری از تایید پیروزی بایدنبه نوشته آسوشیتدپرس، رئیس‌جمهور آمریکا در تلاشی «بیهوده» برای جلوگیری از تایید پیروزی رئیس‌جمهور منتخب در کنگره، با شماری از نمایندگان جمهوری‌خواه دیدار کرده است.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.