×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

این شرکت در سال ۹۵ فعالیت خود را با برند آسان سرمایه گستر ایرانیان آغاز کرد و به عنوان اولین مرکز سرمایه گذاری آنلاین ایران به شمار می رود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن ، پیمان باغچه سرا مدیرعامل آسان سرمایه گستر ایرانیان در گفت و گو با بورس ۲۴ با اعلام مطلب فوق یادآور شد : آسان سرمایه گستر ایرانیان، تسهیل فرایند استفاده از خدمات صندوق های سرمایه گذاری را مد نظر قرار داد.

وی در ادامه افزود : در ابتدای فعالیت این شرکت، صندوق سرمایه گذاری به دلیل سختی روند کاربری و کاربردی آن، مورد استفاده همگان نبود به طوری که پس از راه اندازی این مجموعه، مترصد شد تا سرویس و خدمات بر مبنای تسهیل سازی بوده و سرمایه گذار در بازه زمانی کوتاهی به سرمایه گذاری اقدام کند.

پیمان باغچه سرا در ادامه تصریح کرد : در اولین گام، تلاش شد تا سرمایه گذاری صندوق ها در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون حضور فیزیکی انجام شود ولی در بازه زمانی ۵ ساله، رشد چند ۱۰ برابری سرمایه گذاری را در صنعت مربوطه و بازار تجربه کردیم.

مدیرعامل آسان سرمایه گستر ایرانیان عنوان کرد : صندوق گنجینه زرین شهر هم اکنون به عنوان بزرگترین صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت کشور به شمار می رود که با سرمایه بیش از ۸۵ هزار میلیارد تومان دارایی و تحت مدیریت تامین سرمایه تمدن فعالیت می کند.در زمان آغاز به کار این صندوق، سرمایه آن حدود ۴ میلیارد تومان بود به طوری که ارائه خدمات آنلاین و دسترسی آسان باعث استقبال مردمی از این صندوق شده است.

وی افزود: با ادامه فعالیت در این صنعت و حوزه سرمایه گذاری به ایجاد سوپرمارکت مالی رسیده ایم و تمامی سرویس ها به طور همزمان به کاربران ارائه می شود. سوپرمارکت مالی آی بی شاپ نام دارد تا به مخاطبان و مشتریان در یک فضای فیزیکی و بدون مراجعه، سرویس های بازار سرمایه را در اختیار آنها قرار دهد. وهم اکنون ۱۷ شعبه فیزیکی توسط آسان سرمایه گستر ایرانیان در سراسر کشور ایجاد شده است.

وی در پایان گفت : در حال حاضر آی بی شاپ، بزرگترین مجموعه سرمایه گذاری کشور به شمار می رود که معنای فیزکی آنلاین را برای ارئه خدمات مالی و سرمایه گذاری با سرعت بالا در خود ایجاد کرده و به بیش از یک میلیون سرمایه گذار خدمت ارائه می دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.