×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
ادامه روند بهبود وضعیت عملکرد سازمان اموال تملیکی وابسته به ادامه پشتیبانی دولت است

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، صبح امروز مورخ ۱۵ تیرماه ۱۴۰۱، سید عبدالمجید اجتهادی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان و روح اله آبداریان مدیرکل حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور استان ها از مجموعه اموال تملیکی استان تهران بازدید به عمل آوردند و با پرسنل و ارباب رجوعان این مجموعه دیدار و گفتگو کردند.

اجتهادی در جلسه‌ای با حضور پرسنل اموال تملیکی تهران، ضمن قدردانی از خدمات رضا بهرامی مدیر پیشین این مجموعه به حسین ایزدی مدیرکل جدید اموال تملیکی این استان خیرمقدم گفت و اظهار کرد: تغییر صورت گرفته در راستای پیشرفت اقدامات و وظایف محوله به سازمان بوده و ارتقاء جایگاه سازمان نیازمند همکاری و همدلی همه کارکنان درون سازمان است.

وی افزود: ما در ستاد مرکزی نقش سیاست گذار را داریم و آنچه که کارها را پیش می‌برد و مثمر ثمر واقع می‌شود، تلاش و کوشش همکاران در استان‌ها است و نیروهای اجرایی و زحمتکش آنان هستند. مدیرعامل سازمان اموال تملیکی همچنین بیان نمود در جهت رفع مشکلات، غیر از هماهنگی درون سازمانی باید با سازمان‌های همکار همراه و هماهنگ بود.

اجتهادی در بخش دیگری از سخنان خود بر تقویت حوزه حقوقی و غیر منقول اموال تملیکی استان تهران تاکید و اظهار کرد: ظرفیت‌های قوی در این مجموعه وجود دارد که باید به کار گرفته شود، همچنین سرعت تعیین تکلیف پرونده‌های اموال منقول و میزان عرضه تعداد پارتی‌ها در حراج و مزایده‌ها می‌بایست افزایش یابد؛ با توجه به اینکه کالاهای فروش به شرط صادرات نیاز به هیچگونه مجوز و اسناد منشاء ندارند بنابراین این نوع کالاها نباید در انبارها رسوب کنند.

وی در ادامه به موضوع تفویض اختیارات به اموال تملیکی استان‌ها اشاره نمود و بر انجام اقدامات مربوطه در اسرع وقت تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی تصریح کرد: ادامه روند بهبود وضعیت سازمان اموال تملیکی وابسته به ادامه پشتیبانی دولت و رفع موانع موجود در این سازمان است.

همچنین به دستور اجتهادی مقرر گردید مدیرکل اموال تملیکی استان تهران به نمایندگی از مدیران اجرایی و استانی در جلسات هیات مدیره سازمان شرکت کند.

در پایان کارکنان اموال تملیکی استان تهران به بیان مشکلات اداری و معیشتی خود پرداختند و خواستار مرتفع‌سازی و بهبود آن شدند و سپس رئیس هیات مدیره اموال تملیکی از انبارهای این اداره کل بازدید بعمل آورد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.