×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

پویش تامین جمعی شرکت تولیدی کیسه ستاره طاها در سکوی آی بی کراد آغاز شد .

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه ، شرکت تامین سرمایه تمدن با هدف تامین سرمایه در گردش «شرکت کیسه ستاره طاها » در حوزه تولید و فروش انواع کیسه های مورد استفاده صنایع تولیدی به ارزش ۲۵۰میلیارد تومان را آغاز کرد .

دوره سرمایه گذاری ۱۲ماه که اصل سرمایه در انتهای دوره سرمایه گذاری پرداخت خواهد شد .حداقل سرمایه گذاری در این طرح ۱۰میلیون تومان و حداکثر ۱٫۲۵میلیارد تومان تعیین شده است.

نرخ سود مشارکت در این طرح  30درصد سالیانه می باشد که به صورت ماهیانه به سرمایه گذاران پرداخت خواهد شد. همچنین تضامین این طرح ، ضمانت‌نامه تعهد پرداخت برابر اصل و فرع مبلغ تامین مالی، دریافت چک صیادی برابر اصل و فرع مبلغ تأمین مالی می باشد.

شرکت تولیدی کیسه ستاره طاها یکی از اعضای گروه تیاک می باشد گروه تیاک بزرگترین تولید کننده انواع کیسه های بسته بندی پلی پروپیلن معمولی و لمینت شده٬ انواع پارچه اسپان باند و ملت بلون و انواع پاکت های خرید فروشگاهی از قبیل پاکت های ۳ لایه Bopp ضد آب و دوستار محیط زیست با مهر داغ٬ پاکت های لمینت شده٬ پاکت های با چاپ سیلک و… در رنگ ها و ابعاد مختلف با توجه به نیاز مشتری و با بهره مندی از آخرین تکنولوژی اروپایی دستگاه های چاپ هلیو و فلکسو می باشد.

سرمایه گذاران برای مشارکت در این طرح و دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه آی بی کراد و یا شعب سوپر مارکت های مالی شرکت تامین سرمایه تمدن مراجعه نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.