×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

پویش تامین مالی جمعی شرکت کاشی پارسیان سرام میبد به ارزش ۲۵۰میلیارد ریال  جهت تولید انواع کاشی پرسلانی در سکوی آی بی کراد شرکت تامین سرمایه تمدن آغاز شد .

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن ، سرمایه مورد نیاز این طرح ۲۵۰میلیارد ریال ودوره سرمایه گذاری ۱۲ماه که اصل سرمایه در انتهای دوره سرمایه گذاری پرداخت خواهد شد .حداقل سرمایه گذاری در این طرح ۱۰میلیون تومان و حداکثر ۱٫۲۵میلیارد تومان تعیین شده است. دوره جمع آوری وجوه سرمایه گذاری ۱۲روز می باشد.

نرخ سود مشارکت در این طرح  30درصد سالیانه می باشد که به صورت ماهیانه به سرمایه گذاران پرداخت خواهد شد. همچنین تضامین این طرح ، ضمانت‌نامه تعهد پرداخت برابر اصل وفرع و چک‌های ضمانت برابر اصل و فرع مبلغ تامین می باشد.

بنا بر این گزارش فعالیت اصلی شرکت تولید انواع کاشی و سرامیک کف و دیوار و گرانیت و تهیه مواد اولیه و دستگاه های مورد نیاز مرتبط با صنایع کاشی و سرامیک و صدور کالای تولید شده به خارج از کشور و خرید و وارد کردن ماشین آلات و قطعات و دستگاه ها و سیستم های مرتبط با صنایع مذکور در داخل و خارج، تامین مصالح و مواد اولیه مربوط به فعالیت فوق الذکر در داخل یا خارج از کشور می باشد.

مزایای تامین مالی جمعی

در پلتفرم‌های تامین مالی جمعی امکان دسترسی به تعداد بیشتری از سرمایه‌گذاران برای شرکت ها ایجاد می‌شود. همچنین از طریق انتشار اطلاعات کسب‌وکار در پلتفرم‌های تامین مالی جمعی و استفاده از  شبکه‌های بازاریابی آن، به‌نحوی علاوه‌بر تامین مالی ، بازاریابی آن نیز انجام می‌شود.

تامین مالی جمعی می‌تواند یک راه سریع برای تأمین مالی بدون هزینه‌های اولیه برای شرکت ها باشد.

سرمایه گذاران برای مشارکت در این طرح و دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه آی بی کراد و یا شعب سوپر مارکت های مالی شرکت تامین سرمایه تمدن مراجعه نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.