×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل بیمه ملت در نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد و نمایندگان بیمه ملت در استان خوزستان گفت: توجه به خرده‌فروشی می‌تواند آثار مثبتی بر پرتفوی بیمه‌ای شرکت داشته باشد و طبیعتا افزایش ضریب نفوذ در سایه خرده‌فروشی محقق خواهد شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد و نمایندگان بیمه ملت در استان خوزستان با حضور علیرضا یزدان‌دوست مدیرعامل، داود قاسم‌پور رئیس هیئت مدیره، محمدتقی چراغی نایب رئیس هیئت مدیره، امیرحسین قربانی معاون توسعه بازار و برخی از مدیران شرکت و شبکه فروش استان خوزستان در محل شعبه بیمه ملت در این استان برگزار شد.

علیرضا یزدان‌دوست با اشاره به پتانسیل‌های استان خوزستان برای توسعه بازار صنعت بیمه، گفت: شبکه فروش، شعبه و ظرفیت‌های استان خوزستان دارای اهمیت بسیار زیادی در نگاه و استراتژی مدیران ارشد شرکت بیمه ملت می‌باشد، تا حدی که برای معرفی رییس شعبه این استان در گرم‌ترین ماه سال مدیرعامل، رییس و نایب رییس محترم هیات مدیره شخصا در استان حضور پیدا کرده‌اند که امیدواریم گرمای مردادماه خوزستان به گرم شدن بازار بیمه این استان تسری یابد.

مدیرعامل بیمه ملت بر تمرکز برنامه‌های توسعه بازار برای فروش بیمه‌های زندگی با وجود ۷۰ نماینده فروش تاکید کرد و گفت: توجه به خرده فروشی می‌تواند آثار مثبتی بر پرتفوی بیمه‌ای شرکت داشته باشد و طبیعتا افزایش ضریب نفوذ در سایه خرده‌فروشی محقق خواهد شد.

وی ابراز کرد: یکی از اقدامات راهبردی که باید اجرایی شود توجه به بهبود فرآیندهای پرداخت خسارت و شیوه‌های ارزیابی خسارت در استان است که باید به طور جدی مدنظر قرار گیرد تا شاهد رضایت‌مندی بیش از پیش بیمه‌گزاران باشیم.

مدیرعامل بیمه ملت اظهار کرد: در خصوص بیمه عمر ظرفیت‌های خوبی در استان داریم و حوزه بیمه‌های عمر جزو بخش‌های مورد توجه در مباحث توسعه‌ای بیمه است و در برنامه توسعه شبکه فروش، تاکید ویژه‌ای بر این رشته وجود دارد.

یزدان‌دوست بر توجه ویژه به فرآیند انتخاب ریسک و مدیریت ریسک بیمه‌گری تاکید و ابراز کرد: در سال‌های گذشته به این حوزه‌ها کمتر توجه شده بود و ماحصل آن ضریب خسارت بالایی است که به آن دچار بودیم و همچنین در سال‌های اخیر متاسفانه چند حوزه دیگر مانند بیمه شخص ثالث را داریم که ضریب خسارت بالایی دارند. در بیمه‌های تکمیلی درمان نیز سالانه درصد قابل توجهی به هزینه‌های درمان اضافه می‌شود اما عدم امکان افزایش حق بیمه متناسب با هزینه‌های درمان از موارد بسیار مهم در امر مدیریت ریسک است.

مدیرعامل بیمه ملت گفت: از برنامه‌های استراتژیک مدنظر هیئت مدیره در یکسال گذشته، توجه ویژه به خرده فروشی است تا ضمن رعایت صرف و صلاح شرکت، شاهد افزایش سرانه و ضریب نفوذ باشیم که در سایه خرده فروشی محقق خواهد شد و اگر بتوانیم در شرایط جاری کشور حوزه بیمه را برای آحاد ملت با جزئیات بیشتری آگاهی‌بخشی کنیم، گامی بزرگ در جلب اعتماد جامعه و حضور در سبد هزینه خانوار خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در فاصله زمانی تعیین رییس شعبه استان خوزستان شاهد بروز توانمندی همکاران در راستای راهبری امور شعبه بودیم، همراهی و همدلی نمایندگان را ستود و گفت: امیدواریم با افزایش هم‌افزایی همکاران شعبه و شبکه فروش استان خوزستان، بیش از پیش شاهد افزایش ضریب نفوذ بیمه در این استان باشیم

امیرحسین قربانی معاون توسعه بازار بیمه ملت اظهار کرد: شبکه فروش توانمند و مقتدر استان با همدلی و همراهی، باعث ایجاد هم‌افزایی شدند که این امر تجربه جدیدی در مدیریت شبکه فروش را سبب‌ساز شد و با قدرت می‌توان اعلام کرد این امر نشان از ساختار منحصر به فرد شبکه فروش بیمه ملت دارد.

وی در ادامه به بررسی میزان پورتفوی استان خوزستان پرداخت و گفت: شعبه استان خوزستان یکی از شعب نمونه به لحاظ حجم پورتفوی و تعداد بیمه شدگان است و عملکرد قابل قبول این شعبه در سه ماهه اول امسال موجب تحقق ۷۰ درصد از بودجه مصوب شد و این مهم با توان بالای نمایندگان بر پایه خرده فروشی حاصل شده است.

عباس اسکندری رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های استان خوزستان در این نشست با اشاره به توان بالای استان اعم از پتروشیمی، پالایشگاه، صنایع نفت، صنایع کوچک و بزرگ، راهداری‌ها، گمرکات، بنادر استان خوزستان و… اظهار کرد: استان خوزستان در سال گذشته ۳,۴ درصد از سهم موجود صنعت بیمه را کسب کرد. با اتکا به پروژه‌ها و پتانسیل موجود و ظرفیت بنادر کشتیرانی و مبادی ورودی و باربری ها و… این سهم مناسب از بازار کشور کسب شد.

عارف شاطری، مدیر شعبه خوزستان صندوق تامین خسارت‌های بدنی با اشاره به اینکه حضور مدیران ارشد بیمه ملت در استان و نشست با نمایندگان نشان از اهمیت دادن به نیروی انسانی شرکت است، گفت: سال ۱۴۰۱ در استان خوزستان بیش از ۲۸۳ میلیارد تومان خسارت پرداخت شد و بیمه ملت در زمره شرکت‌هایی بود که در زمینه بیمه اتومبیل به نحو مناسبی ماموریت خود را انجام داد و خسارت بیمه‌گزاران را پرداخت کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه تعلل در پرداخت خسارت از عوامل بی‌اعتمادی زیان‌دیدگان به شرکت‌های بیمه می‌باشد، اما بیمه ملت هم‌راستا با توان بالای بازاریابی بیمه اتومبیل، در هنگام پرداخت خسارت نیز به نحو مطلوبی وظیفه خود را به جا آورده تا در نظرسنجی مخاطبان جایگاه بالایی در جلب اعتماد بیمه گزاران داشته باشد.

در انتهای این مراسم از ۵ نماینده برتر بیمه ملت در استان خوزستان؛ فاطمه خوشبخت، سارا عباسی، مجید عبودی، مینا علم بازمانده و امید آرام به دلیل عملکرد مناسب در جذب پرتفوی و کسب رتبه برتر در فروش انواع بیمه‌ها قدردانی شد.

در پایان مراسم، حکم عبدالمجید عقیلی به عنوان سرپرست جدید شعبه بیمه ملت استان خوزستان به وی اهدا شد. عقیلی از نیروهای بومی و توانمند استان خوزستان به شمار می‌آید که سابقه سالها فعالیت و تلاش در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را در کارنامه خود دارد و با کوله‌باری از تجربه به عنوان رییس شعبه استان خوزستان بیمه ملت کار خود را آغاز کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.