×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تفاهم‌نامه بزرگ همکاری مشترک بانک صادرات ایران و گروه خودروسازی سایپا با هدف افزایش تولید محصولات جدید و اشتغال در نشستی با حضور مدیران عامل و مدیران ارشد دو مجموعه بزرگ بانکی و صنعتی کشور امضا شد.
به گزارش کیوسک خبر روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در مراسم امضای این تفاهم‌نامه که با حضور محمدعلی تیموری، مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت و مدیران ارشد بانک برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: صنعت خودرو اهمیت ویژه‌ای برای شبکه بانکی کشور دارد و مجموعه سایپا به عنوان یکی از برندهای اصلی این صنعت، جایگاه ویژه و ممتازی در حوزه اشتغال، ارزآوری و استفاده از نیروهای توانمند دارد. با امضای این تفاهم‌نامه و هماهنگی‌های ایجاد شده، حمایت بانک صادرات ایران برای خدمت بیشتر به تولید، اشتغال و صنعت کشور گسترش قابل توجهی خواهد یافت.
وی امضای این تفاهم‌نامه را در راستای خدمت بیشتر به مردم، تولید و اشتغال مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: هماهنگی و همکاری دوجانبه بانک صادرات ایران و سایپا سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت. سایپا یکی از شرکت‌های خودروسازی مهم و اثرگذار در حوزه تولید و اشتغال در صنعت کشور به حساب می‌آید که تولیدات این شرکت مورد استفاده عموم مردم و کشورهای منطقه است و از این بابت ارائه خدمت به این شرکت برای بانک صادرات ایران حائز اهمیت است.
ایمانی گفت: بانک صادرات ایران با امضای یک تفاهم‌نامه بزرگ و اثربخش در راستای ارائه خدمات بانکی و نگاه ویژه به تولید گام بزرگی برای حمایت از صنعت خودرو و خدمت به مردم برداشت و همکاری دوجانبه بانک صادرات ایران و سایپا سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت.
مدیرعامل بانک صادرات ایران افزود: حمایت از صنعت با استفاده از تمامی ابزارهای پولی و مالی برای مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران افتخار است و از آنجایی که بخش اعظم سهامداران این بانک و شرکت سایپا آحاد مردم جامعه هستند، نگاه همکاری در این تفاهم‌نامه نگاه برد برد است و برکت آن نصیب قشر عظیمی از مردم جامعه خواهد شد. این تفاهم‌نامه که با رعایت الزامات و مقررات بانک مرکزی امضا شده است، می‌تواند الگوی مناسبی برای همکاری با سایر بخش‌های صنعت کشور نیز باشد.در این مراسم همچنین مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و روند سودآوری شرکت، با قدردانی از حمایت‌ و نگاه ویژه مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران به مجموعه خودروسازی کشور و به ویژه سایپا گفت: مجموعه سایپا نیز با توجه به برنامه‌ریزی جدید، جهش فروش قابل توجهی را در سال جاری تجربه خواهد کرد و با فروش محصولات جدید در سال آینده، شاهد جهش دیگری خواهیم بود و برای تامین اعتبار مورد نیاز برای تولید این محصولات، بانک صادرات ایران به عنوان یکی از بانک‌های بزرگ کشور حداکثر مساعدت و حمایت از سایپا را در چارچوب قوانین و مقررات بانک مرکزی به عمل آورد تا بتوانیم بستر لازم برای جهش تولید را در این شرکت فراهم کنیم.
محمدعلی تیموری با قدردانی از توجه ویژه مدیرعامل بانک صادرات ایران و مدیران این بانک به تولید و اشتغال، افزود: حمایت از تولید، اشتغال ایجاد می‌کند و تنها در هشت ماهه اول سال جاری شرکت‌های قطعه‌سازی زیرمجموعه سایپا تلاش ویژه‌ای برای جذب نیروهای جدید به‌کار گرفته‌اند. رسالت همه بخش‌ها از جمله نظام بانکی و بخش صنعت این است که جهش تولید را به نحوی عملیاتی کنیم که جذب نیروی جدید را به همراه داشته باشد.
ارائه انواع خدمات نوین مالی و بانکی، اعطای انواع تسهیلات، گشایش اعتبارات اسنادی ریالی و ارزی، صدور انواع ضمانت‌نامه‌های ریالی و ارزی و صدور اوراق گواهی اعتبار مولد (گام) و ضمانت اوراق مرابحه منتشره برای شرکت سایپا و شرکت‌های زیرمجموعه آن با افزایش بیش از ٣٩٠ درصدی تسهیلات و تعهدات در چارچوب قوانین و مقررات، مهمترین محور ​خدمات بانک صادرات ایران برای حمایت از استمرار تولید و اشتغال در سایپا است.

برای مشاهده فیلم کلیک کنید

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک کنید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.