×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۸۸۰ میلیارد تومان کالاهای اموال تملیکی در چهارمین مزایده به فروش رفت

معاون بهره‌برداری و فروش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از فروش ۸۸۰ میلیارد تومانی کالاها در چهارمین مزایده سراسری با شماره ۲۷۰ خبر داد و گفت: این مبلغ به خزانه دولت واریز شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی باغی اظهار داشت: در چهارمین مزایده سراسری اموال تملیکی با مشارکت ۳۰ استان با عرضه انواع کالاها از جمله ماشین‌آلات راه‌سازی، خودروهای سنگین، خودروهای سواری، لوازم الکترونیکی و ابزارآلات برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان ارزش کالاهای این مزایده بود، ادامه داد: این مزایده از روز ۱۰ مردادماه ۱۴۰۲ به مدت یک هفته فراخوان و در هفته گذشته رمزگشایی و نتایج به برندگان اعلام شد.

معاون فروش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه این سازمان بخشی از هزینه‌های دولت را از طریق عرضه کالاها تأمین می‌کند، گفت: این درآمدها غیر تورمی است زیرا دارایی‌های غیرمولد را به مولد تبدیل می‌کند.

غلامی باغی ادامه داد: در دولت سیزدهم شاهد افزایش تعیین تکلیف، عرضه کالاها و فروش آن‌ها به روش‌های مختلف هستیم.

۴۵ هزار میلیارد تومان کالاهای اموال تملیکی تعیین تکلیف شده است

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۱ هزار میلیارد تومان کالاهای اموال تملیکی تعیین تکلیف شد، گفت: در مزایده‌ها ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از کالاها به فروش رفت و بیش از هشت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان فروش قطعی ثبت شد.

معاون بهره‌برداری و فروش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی افزود: هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به خزانه واریز شد که این امر از زمان تشکیل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بی‌سابقه بوده است و رکورد زده شد.

غلامی باغی تأکید کرد: از ابتدای دولت سیزدهم و با فعالیت هیأت مدیره جدید از سال ۱۴۰۱ تا کنون، ۴۵ هزار میلیارد تومان کالاهای اموال تملیکی تعیین تکلیف شده است که نسبت به دولت‌های گذشته رشد کم‌نظیری داشته است.
منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.