×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۶۸ درصد فرزندان بیکار ایثارگر لرستان مدرک دانشگاهی دارند

به گزارش ایرنا از ایثار لرستان، محمود زرینجویی روز چهارشنبه در همایش معاونان و روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به انعقاد سه تفاهم نامه در راستای حل مشکل اشتغال اظهار داشت: اشتغال روستایی زمینه مناسبی در راستای ایجاد شغل برای جویندگان کار است.
وی عنوان کرد: کشاورزی، دامپروری و گردشگری بهترین ظرفیت برای ایجاد اشتغال در استان لرستان است که باید  به خوبی از این فرصت ها برای ایجاد شغل های مرتبط استفاده کرد.
زرینجویی همچنین اضافه کرد: اتحاد در برابر دشمن، همدلی در ساختن کشور و تداوم آرمان های ملکوتی امام(ره) و شهدا مهمترین توصیه همه شهدا است که با این اقدامات می توان همیشه موفق و سربلند بود.
وی با اشاره به جانفشانی شهدا و ایثارگران افزود: آرامش و آسایش امروز کشور و همچنین نقش ایران در منطقه به عنوان یک کشور تاثیر گذار جهانی، مرهون خون شهدا و مجاهدت ایثارگران است.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به سالروز شهادت سردار سلیمانی تصریح کرد: اخلاص این شهید بزرگوار سبب شد اینگونه محبوب دلها شود چراکه با خلوص نیت و بدون ریا در خدمت نظام و ولایت بود.
زرینجویی با بیان اینکه شهید سلیمانی نهایت بصیرت را داشت و به گرایشات سیاسی افراد بی توجه بود ادامه داد: سردار سلیمانی باوجود همه مهربانی و رافتی که داشت اما لرزه به تن دشمن می انداخت.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: امروز هزاران سردار سلیمانی در کشور وجود دارد و همه در تلاش هستند تا راه شهدا و این شهید گرانقدر را ادامه دهند.
لرستان حدود ۶ هزار و ۳۰۰ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.