×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

مقاومت فلسطینیان طی ساعات گذشته روند تصاعدی به خود گرفته و تنها طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۵ مورد عملیات مقاومتی علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به ثبت رسیده است.

به گزارش کیوسک خبر، مقاومت فلسطینیان طی ساعات گذشته روند تصاعدی به خود گرفته و تنها طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۵ مورد عملیات مقاومتی علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به ثبت رسیده است.

مرکز داده های فلسطینی «معطی» اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۵ عملیات مقاومتی علیه شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست ثبت شده است که ۸ مورد از آنها شلیک بوده است.

بر اساس این گزارش، ۳۵ نقطه درگیری با نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری ثبت شده است.

گفتنی است در هفته های اخیر ارتش رژیم صهیونیستی عملیات های نظامی خود را علیه کرانه باختری به ویژه دو منطقه جنین و نابلس تشدید کرده است. تحلیلگران معتقدند این اقدامات در راستای جلوگیری از آغاز انتفاضه فراگیر فلسطینی ها در کرانه باختری انجام می شود که بسیاری از دوایر صهیونیستی را نگران ساخته است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، چندی پیش، محافل امنیتی صهیونیستی اعلام کردند که کرانه باختری در آستانه انتفاضه جدید قرار دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در تقابل با عملیات فلسطینیان در کرانه باختری، با بحران گزینه‌ها مواجه است.

بر اساس اعلام منابع نظامی رژیم صهیونیستی، هر بازداشتی که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری انجام می‌دهند با عملیات شلیک گلوله و پرتاپ سنگ از سوی فلسطینیان مواجه می‌شود و عملیات مقاومت در اکثر مناطق کرانه باختری انجام می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.