×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
۴ هزار و ۳۴۰ صندوق امانات به مجموع صندوق‌های امانات بانک گردشگری افزوده شد

با افتتاح صندوق امانات شعبه یوسف آباد تهران، چهار هزار و ۳۴۰ صندوق به مجموع صندوق‌های امانات بانک گردشگری افزوده شد.
بانک گردشگری در حال حاضر در کرمان(شعبه مرکزی) ، اصفهان( شعبه مرکزی)، شعبه مهستان تهران و شعبه سه راه عمار تهران دارای صندوق امانات است و علاوه بر شعبه یوسف آباد تهران که امروز صاحب صندوق امانات شد، قرار است ۳ شعبه جدید نیز در آینده نزدیک این خدمت را در اختیار مشتریان بگذارند.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، قائم مقام بانک گردشگری در مراسم آغاز فعالیت صندوق امانات این بانک در شعبه یوسف آباد تهران بر ضرورت حفاظت از اسناد و دارایی‌های ارزشمند مشتریان تاکید کرد.
حسین رحمتی گفت: صندوق‌های امانات بانک در شرایط امروز بهترین راه برای حفظ اسناد ارزشمند و سرمایه‌های مردم است.
وی افزود: صندوق امانات بانک باید با امنیت کامل در دسترس عموم مردم به ویژه مشتریان باشد تا نسبت به حفظ امنیت سرمایه های خود اطمینان حاصل کنند.
رحمتی تصریح کرد: ارائه خدمات نوین بانک گردشگری از جمله افتتاح حساب آنلاین سبب شده تا این بانک طی دو سال اخیر در ردیف سه بانک برتر کشور از دیدگاه مشتریان قرار گیرد.
بانک گردشگری شعبه یوسف آباد تهران در مجموع چهار هزار و ۳۴۰ صندوق امانات کوچک، متوسط و بزرگ دارد که متقاضیان واجد شرایط می توانند از این صندوق‌ها استفاده کنند.
شرایط استفاده از صندوق امانات بانک گردشگری برای همه افراد یکسان و مدت اجاره این صندوق‌ها یک ساله است و تمدید آن منوط به موافقت بانک خواهد بود.
همچنین زمان استفاده از صندوق امانات بانک فقط در ساعات اداری میسر است.