×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
۲۸ درصد متقاضیان، تسهیلات رونق تولید گرفتند

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایسنا، بر اساس این آمار در ۱۰ ماهه امسال بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان در قالب ۴۳۵۷ فقره تسهیلات برای تامین مالی بنگاه‌های تولیدی کوچک، متوسط و طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت بالای ۶۰ درصد به استان‌های مختلف پرداخت شده است.
در این مدت ۱۵ هزار و ۶۴۳ مورد ثبت نام برای استفاده از تسهیلات رونق تولید انجام شده که ۸۲۴۶ مورد برای دریافت بیش از ۴۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند و در نهایت ۴۳۵۷ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.  یعنی حدود ۲۷.۸ درصد از کل ثبت نام کنندگان در ۱۰ ماهه امسال موفق به دریافت این تسهیلات شدند.
در این میان برخلاف ماه‌های گذشته، اطلاعات تسهیلات برنامه تولید و اشتغال منتشر نشده و فقط اشاره شده که از ۲۴ آبان تا پایان دی هیچ مبلغی از محل این تسهیلات پرداخت نشده است.  تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه با بهره ۱۴ درصد پرداخت می‌شود که متقاضیان می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه بهین یاب از این ظرفیت در راستای تامین سرمایه در گردش، نوسازی و بازسازی و یا تکمیل واحدهای تولیدی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی استفاده کنند.
کدام استان‌ها بیشتر تسهیلات تولیدی گرفتند؟
در این میان بر اساس جزئیات آمار، استان‌های البرز، سمنان و اصفهان بیشترین تسهیلات رونق تولید را دریافت کرده‌اند، اما خراسان شمالی و سیستان و بلوچستان هیچ تسهیلاتی دریافت نکرده‌ند.
البرز، سمنان و اصفهان به ترتیب بیش از ۱۸۸۷، ۱۶۸۹ و ۱۳۰۷ میلیارد تومان تسهیلات در ۱۰ ماهه امسال دریافت کرده‌اند.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.