×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

سود موثر سالیانه صندوق سرمایه‌گذاری اندوخته آمیتیس به ۲۶٫۸ درصد رسیده است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، صندوق سرمایه‌گذاری اندوخته آمیتیس (متعلق به بانک گردشگری) ۲۶٫۸ درصد سود موثر سالیانه به حساب سرمایه‌گذاران واریز می‌کند.

سرمایه‌گذاران در صندوق سرمایه‌گذاری اندوخته آمیتیس که سود ۲۴ درصد را به صورت ماهیانه دریافت می‌کنند، چنانچه مجددا سود دریافتی را سرمایه‌گذاری نمایند در پایان هر سال ۲۶٫۸ درصد سود موثر سالیانه به حساب آنان واریز خواهد شد.

بر اساس بخشنامه فروردین ماه سال ۱۴۰۱ سازمان امور مالیاتی، تمامی درآمدهای صندوق سرمایه‌گذاری جهت اشخاص حقیقی و حقوقی از پرداخت مالیات معاف است و این مساله به عنوان یکی از مزیت‌های مهم برای سرمایه‌گذاران صندوق محسوب می‌شود.

سرمایه‌گذاران صندوق سرمایه‌گذاری بانک گردشگری می‌توانند از خدمات این بانک همچون ضمانت تسهیلات، صدور ضمانت‌نامه و گواهی تمکن مالی بهره‌مند شوند.

بر اساس این گزارش، روز شنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ ششمین قرعه‌کشی هفتگی طرح «۸شنبه» توبانک برگزار شد. در این مراسم که با حضور مسئولان بانک گردشگری و ناظران برگزار شد، برندگان هفته ششم مشخص شدند.

در این قرعه‌کشی که در محل ساختمان مرکزی بانک گردشگری انجام شد، آقای محمدرضا کریمی ارشد برنده یک دستگاه ps5 شد. همچنین آقایان مهدی شکری فدافن و عباس کریمی درمنی برندگان ساعت هوشمند پنجمین قرعه‌کشی طرح «۸شنبه» توبانک شدند.

همچنین، آقایان‌ محمد تقی‌پور، سید عارف سلیمانی و جاسم سعدونی برندگان اندروید باکس و آقایان حجت کریمی حیدرآباد، مهرزاد کفاش طهرانی، احمدرضا صالحی و رضا کیانی برندگان جایزه نقدی ۵ میلیون ریالی شدند.

سرمایه‌گذاران برای بهره‌مندی از مزایای صندوق سرمایه‌گذاری اندوخته آمیتیس می‌توانند به صورت حضوری در شعب بانک و به صورت غیرحضوری با مراجعه به نشانی اینترنتی https://tobank.ir به راحتی «توبانک» را نصب و نسبت به سرمایه‌گذاری اقدام کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.