×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
۲۰۰۰ میلیارد تومان منابع سفر رئیس جمهور به اردبیل محقق شده است

صولت مرتضوی سوم مرداد در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور به استان اردبیل اظهار کرد: تلاش ما بر این است تا مصوبات و تعهدات سفر را مرحله به مرحله به پیش ببریم تا با تأمین منابع مورد نیاز طرح‌های عمرانی و زیربنایی استان با اولویت به سرانجام برسد.

وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا با تحقق وعده‌های داده شده در سفر رئیس جمهور توفیق خدمت بیشتری را برای مردم استان در سفرهای بعدی رئیس جمهور فراهم آوریم چرا که اگر از فرصت‌ها استفاده نکنیم، امکان جبران فرصت‌های گذران وجود ندارد.

معاون اجرایی رئیس جمهور از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا به جای فرصت‌سوزی، فرصت‌سازی را در فرآیند خدمت‌رسانی به مردم مورد توجه قرار دهند چرا که هیچ عبادت مستحبی امروز بالاتر از خدمت به مردم نیست.

مرتضوی گفت: ما باید به آحاد مردم با هر گرایش، سلیقه و تفکری خدمت کنیم و سعی ما بر این باشد تا مشکلات عیال‌الله رفع شده و جامعه ایرانی در کمال آرامش و اعتماد کامل در این کشور زندگی راحتی را تجربه کنند.

وی افزود: در کنار تأمین امنیت و آرامش، ایجاد اشتغال، تأمین مسکن و آموزش وظیفه دولتمردان است و بدون اینکه غصه سپری شدن ایام خدمت را بخوریم، بهتر است از کمترین فرصت‌ها برای بهترین شرایط زندگی مردم بهره کامل را ببریم.

مرتضوی، معدل کار در استان اردبیل را قابل قبول توصیف کرد و ادامه داد: در کنار تلاش استاندار اردبیل و مدیران دستگاه‌های اجرایی از تخصیص اعتبارات به همت سازمان برنامه و بودجه قدردانی می‌کنیم و بر این باوریم ادامه این روند می‌تواند به تحقق همه وعده‌های داده شده از سوی دولت کمک کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از ۸۷ طرح مصوب سفر رئیس جمهور با تأمین هفت هزار و ۱۲۴ میلیارد تومان اعتبار عمرانی، تاکنون ۲ هزار میلیارد تومان منابع جذب شده و ادامه روند جذب اعتبارات و تخصیص منابع را شاهد خواهیم بود.

مرتضوی اضافه کرد: قرار است از محل فروش اموال و ماده ۵۶ نیز مابقی منابع مورد نیاز برای طرح‌ها و برنامه‌های اولویت‌دار استان تأمین شود تا ما با عمل به تعهدات بتوانیم تحرک اقتصادی و اشتغالزایی را به نظاره بنشینیم.

وی بیان کرد: نباید از همراهی بخش خصوصی در ایجاد تحول اقتصادی گریزان باشیم بلکه با میل و رغبت و انگیزه بیشتر باید حمایت‌های لازم انجام شود.

مرتضوی ضرورت صدور مجوز برای احداث دانشگاه صنعتی اردبیل را با همکاری بخش خصوصی یادآور شد و اظهار کرد: نباید در صدور این مجوز تأخیر و تعلل به وجود آید بلکه بهتر است هر چه سریعتر با در نظر گرفتن امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز مجوز لازم صادر و تلاش برای راه‌اندازی دانشگاه صنعتی را در استان شاهد و ناظر باشیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: اگر مدیران دستگاه‌های اجرایی پیگیری‌های لازم را در به نتیجه رسیدن تعهدات انجام ندهند، امکان به ثمر نشستن طرح‌ها و پروژه‌ها وجود ندارد و بهتر است بدون تعلل و تأخیر پیگیری مصوبات انجام شده و تخصیص اعتبارات و منابع را به صورت کامل شاهد باشیم.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.