×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

معاون مدیر عامل بانک توسعه تعاون در امور مالی و پشتیبانی از رشد ۱۴ درصدی اعتبار اسنادی در شبکه شعب بانک یاد کرد.
کیوسک خبر ـ محمد ذوالفقاری معاون مدیر عامل بانک توسعه تعاون در امور مالی و پشتیبانی در کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی بانک در مشهد مقدس اظهار داشت: مانده تسهیلات بانک از ۴۷۵ میلیارد ریال فراتر رفته است و در مقایسه با پایان سال گذشته این شاخص رشد ۲۰ درصدی را پدیدار نموده است.
وی افزود: بر اساس جدیدترین آمار مربوط به اواسط ماه جاری میزان اعتبار اسنادی صادره توسط شبکه شعب بانک ۲۶ هزار میلیارد ریال شده است که با توجه به آمار پایان سال پیش ۱۴ درصد رشد محقق شده است.
ذوالفقاری تصریح کرد: میزان ضمانت نامه های صادره از ۹۰ هزار میلیارد ریال فراتر رفته است و رشد ۱۰ درصدی در این بخش حاصل گردیده است.
معاون بانک توسعه تعاون تاکید کرد: در حال حاضر ۲۰ استان رشد بالای ۲۰ درصدی را در جذب سپرده محقق نموده اند و با همراهی مابقی استان ها بسیاری از برنامه های تجهیز منابع در سطح مناسبی قابل تحقق خواهد بود.
وی یادآور گردید: شعب به عنوان واحدهای اجرایی بانک مد نظر داشته باشند که هزینه های پرسنلی و اداری، هزینه مطالبات مشکوک الوصول و هزینه سود پرداختی به سپرده ها چنانچه تناسب کافی با میزان عملیات بانکی واحد نداشته باشد می تواند صورت های مالی را تحت تاثیر قرار داده و کارنامه مالی شعبه در مقاطع زمانی از حد مطلوب فاصله پیدا نماید.
ذوالفقاری خاطر نشان کرد: از مهمترین برنامه ها و توصیه ها به واحدهای اجرایی بانک مدیریت مطالبات بانک در سطح npl متعارف است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.