×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۱۱.۵ هزار میلیارد ریال دادوستد در هفته آغازین آذر بورس انرژی ایران

ارزش معاملات بورس انرژی ایران در هفته آغازین آذرماه ۱۱ هزار و ۵۵۷ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال بود.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات بورس انرژی ایران، سهم معاملات تابلوی بازار فیزیکی فراورده‌های هیدروکربوری در هفته نخست آذرماه ۵۵ هزار و ۶۳۳ تن فراورده به ارزش ۸ هزار و ۶۷۳ میلیارد و ۸۷۸ میلیون ریال بود. ۴ هزار و ۴۴۳ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال از این معاملات در رینگ بین‌الملل و ۴ هزار و ۲۳۰ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال در رینگ داخلی انجام شد.
ارزش معاملات ۱۳۶ هزار و ۸۷۳ ورقه سلف موازی استاندارد فروخته‌شده در این هفته بیش از ۲ هزار و ۸۱۷ میلیارد و ۲۰۷ میلیون ریال بود.
هزار و ۱۰۰ ورقه گواهی ظرفیت به ارزش ۵۹ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال، ۴ میلیون و ۱۵۲ هزار و ۲۱۰ کیلووات‌ساعت برق به ارزش ۴ میلیارد و ۱۹۱ میلیون ریال و ۲۰ قرارداد آتی به ارزش ۲ میلیارد و ۸۶۳ میلیون ریال نیز در این هفته دادوستد شد.

معاملات امروز
بورس انرژی ایران امروز شاهد معامله ۶ هزار و ۶۸۶ تن فراورده هیدروکربوری به ارزش هزار و ۱۲۰ میلیارد و ۳۵۱ میلیون ریال بود.
امروز ۳ هزار و ۱۴ تن میعانات گازی پالایش گاز خانگیران، هزار و ۱۴ تن اکستراکت سنگین DAE40 عمده شرکت نفت ایرانول، هزار و ۱۲ تن پنتان پلاس پتروشیمی پارس، هزار تن آیزوریسایکل پالایش نفت شیراز، ۳۰۰ تن برش سنگین حاصل از پالایشگاه نفت و پتروشیمی به‌جز بنزین و گازوئیل پتروشیمی بیستون، ۳۰۰ تن روغن سنگین قطرانی پالایش قطران ذغال‌سنگ و ۴۶ تن حلال ۴۰۲ پالایش نفت اصفهان در رینگ داخلی دادوستد شد.

عرضه‌های شنبه
رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران روز شنبه میزبان عرضه ۲ هزار تن رافینت۲ عمده و ۵۰۰ تن MTBE شرکت پتروشیمی شیمی‌بافت خواهد بود. در رینگ داخلی هم قرار است ۳ هزار تن نفتای پالایش نفت آبادان و ۴۰۰ تن آیزوریسایکل، ۶۰۰ تن آیزوفید و ۹۳۰ تن حلال ۴۰۲ پالایش نفت تبریز عرضه شود.
روز شنبه ۷ هزار و ۴۳۰ تن فراورده هیدروکربوری در دو رینگ داخلی و بین‌الملل بورس انرژی ایران عرضه می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.