×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرکل ویژه جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان هرمزگان گفت: تا این لحظه ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر در بندر شهید رجایی استان هرمزگان متروکه اعلام شده است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، مهدی فتحی که در نشست تخصصی تعیین تکلیف کالاهای متروکه استان هرمزگان سخن می گفت، ضمن تشکر از مدیران کل ادارات استانی سازمان اموال تملیکی اظهار کرد: در این شرایط خطیر و حساس از همکاران استان های مختلف که یاریگر ساماندهی وضعیت کالاهای رسوبی در استان هرمزگان شده‌اید، صمیمانه سپاسگزارم.

وی ادامه داد: در استان هرمزگان از سال ۹۷ وضعیت تعیین تکلیف کالاها دارای شرایط خاص و نوسانات عدیده‌ای بوده است که گاهاً تا ۲۰ هزار کانتینر رسوبی در این استان دیده شده است.

فتحی با بیان اینکه تا این لحظه ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر در بندر شهید رجایی استان هرمزگان متروکه اعلام شده است، گفت: تا پیش از این حتی در مدت زمانی، این عدد به ۱۴ هزار کانتینر نیز رسیده بود.

مدیر کل ویژه اموال تملیکی استان هرمزگان ادامه داد: وجود کالاهای رسوبی دهه‌های ۸۰ و ۹۰ در این منطقه بسیار آزاردهنده است که باید این موضوع یک بار برای همیشه، ساماندهی و به دغدغه مسئولان ملی و استانی در این زمینه جامه عمل پوشانده شود که در این صورت خدمت بزرگی به تجارت کشور شده است.

فتحی با اشاره به اینکه بزرگترین انهدام کالاهای مضر سلامت مربوط به دهه‌های ۷۰ تا ۹۰ بوده است، گفت: این کار در سال گذشته برای کالاهای ۴۰۰ کانتینر مدیریت و عملیاتی شد که با انجام این مهم، کالاهای مضر سلامت، در چارچوب قوانین و مقرراتی خاص، شناسایی و معدوم شدند تا آسیبی به سلامت جامعه وارد نشود.

فتحی اضافه کرد: برای اولین بار در بندر شهید رجایی، انبارگردانی جامع و کاملی انجام شد و بیش از ۶۰ هزار کانتینر در دو سال اخیر تعیین تکلیف شده که تلاش کارکنان اموال تملیکی نمادی از حرکت بر مدار قانون و عمل به مقررات است که ادامه خواهد یافت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.