×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
یک سال از بازی بزرگ در آنفیلد با حضور تماشاگران گذشت

به گزارش کیوسک خبر به نقل از بی ساکر، یازدهم مارس ۲۰۲۰ در آنفیلد، اتلتیکو با یکی از سخت‌ترین بازی‌های تاریخ خود روبه‌رو بود و باید قهرمان اروپا یعنی لیورپول را کنار می‌زد. روخی بلانکو در بازی رفت در واندا متروپولیتانو یک بر صفر پیروز شده بود و به فوق‌العاده‌ترین شکل در خانه لیورپول هم برنده از زمین خارج شد.
میزبان با گل واینالدوم در دقیقه ۴۳ بازی را به وقت‌های اضافه برد. سپس فیرمینیو گل دوم را در این زمان به ثمر رساند. در حالی که به نظر می‌رسید تیم یورگن کلوپ راهی مرحله بعد می‌شود، اتلتیکو با یک کامبک به یادمادنی نتیجه را ۳ بر ۲ کرد. دبل مارکوس یورنته در دقایق ۹۷ و ۱۰۵ شرایط را کاملا تغییر داد و همه چیز به نفع روخی بلانکو شد. سپس آلوارو موراتا گل دیگری به ثمر رساند و اتلتیکو به یک چهارم نهایی صعود کرد.
آن بازی داستان دیگری هم داشت‌ که آن بحران کرونا بود. رقابت دو تیم فراتر از جذابیت داشتن و خاص بودن در زمین، جنجالی آن را احاطه کرده بود که مسوولان حکومتی در آن نقش داشتند. ترس از ویروس کووید ۱۹ وجود داشت اما اطلاعات کمی در اختیار بود. به همین خاطر صدها هوادار اسپانیایی اجازه پیدا کردند برای تماشای بازی به انگلیس سفر کنند. پس از آن دیدار نظریه‌های مختلفی درباره این که تقابل لیورپول و اتلتیکومادرید موجب تسریع شیوع ویروس کرونا شده باشد مطرح شد. یک سال بعد نه آنفیلد و نه هیچ ورزشگاه دیگری به طور کامل به هوادارانش خوش آمد نگفت. همه گیری یک واقعیت است و به جذابترین بخش فوتبال یعنی هواداران ضربه زد.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.