×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

یکصدو ششمین مدرسه احداثی بانک سپه در استان کردستان با نام «شهدای بانک سپه» در روستای پیرباباعلی شهرستان قروه افتتاح شد.

کیوسک خبر ـ مدیر منطقه کردستان در آئین افتتاح این مدرسه که همزمان با گرامیداشت هفته دولت و با حضور امام‌جمعه و فرماندار قروه به بهره‌برداری رسید، گفت: در این مدرسه سه کلاسه سالانه ۹۵ دانش‌آموز در مقاطع ابتدایی و متوسطه تحصیل خواهند کرد.

سیدمحمد یوسفی افزود: مدرسه «شهدای بانک سپه» روستای پیرباباعلی شهرستان قروه با اعتبار سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی این بانک در زمینی به مساحت ۱۵۰ متر بنا شده است و دانش‌آموزان ۴ روستای این منطقه را تحت پوشش آموزشی قرار خواهد داد.

وی ضمن اشاره به حضور فعال بانک سپه در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی در استان کردستان، تصریح کرد: مشارکت این بانک در کمک به توسعه بخش‌های بهداشت، درمان و فضای آموزشی با سرعت بیشتری ادامه می‌یابد.

یوسفی به نقش تأثیرگذار بانک‌ها در توسعه استان اشاره و ابراز امیدواری کرد: با حضور سایر بانک‌ها شاهد افزایش مراکز بهداشتی و آموزشی به‌ویژه در شهرها و روستاهای محروم استان باشیم.

شایان ذکر است بانک سپه تاکنون ۱۰۵ مدرسه در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در اقصی نقاط کشور به‌ویژه استان‌های کم‌برخوردار و محروم احداث کرده است که سالانه بیش از ۵ هزار دانش‌آموز در آنها مشغول به تحصیل هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.