×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
یوونتوس مقصر است نه رونالدو!

به گزارش کیوسک خبر به نقل از آس، پس از سه سال ناامید کننده در اروپا، کریستیانو رونالدو و یوونتوس به فکر جدایی هستند.  ناکامی مقابل پورتو، سومین شکست متوالی پس از باخت برابر آژاکس و لیون در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا بود. این اتفاق یک شکست برای پیوندی بود که با هدف فتح لیگ قهرمان ایجاد شده بود که اکنون به جنجال در ایتالیا تبدیل شده است. 
حفظ رونالدو (که دستمزدش از ۳۰ میلیون یورو عبور می می کند) هر فصل حدود ۸۷ میلیون یورو برای یوونتوس هزینه برمی دارد. این رقم بالایی است به خصوص که وضعیت این تیم در رقابت های اروپایی بهتر نشد. اکنون آندره‌آ آنیلی‌، رییس باشگاه به فصل نقل و انتقالات تابستانی فکر کند تا با چند بازیکن جدید قرارداد امضا کند. همچنین در رابطه با کریستیانو ابهام هایی به وجود آمده است. 
در چنین شرایطی نزدیکان رونالدو از ستاره پرتغالی حمایت کردند. آن ها معتقدند کریستیانو مقصر حذف مقابل پورتو نبوده و یوونتوس در سطح خود ظاهر نشده است. 
رونالدو در آخرین فصل حضورش در رئال مادرید بیش از سه فصل بازی در تیم ایتالیایی در رقابت های اروپایی گلزنی کرده است. همچنان آمار گلزنی ستاره پرتغالی با یوونتوس عالی است و او در ۱۲۱ بازی ۹۲ گل به ثمر رسانده است. با این حال این گل ها در لیگ قهرمانان کمکی به تیم نکردند. این موضوع ممکن است طرفین را قانع کند تا چند ماه دیگر با هم خداحافظی کنند. 
انتهای پیام 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.