×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
یورنته، یک سال پس از تولد دوباره در آنفیلد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از آس، یازدهم مارس ۲۰۲۰ دوران ورزشی و زندگی مارکوس یورنته تغییر یافت. در آخرین بازی لیگ قهرمانان اروپا که با حضور تماشاگران برگزار شد هافبک اتلتیکومادرید نخستین دبل دوران ورزشی اش را به ثبت رساند و موجب حذف لیورپول شد. پس از آن گل، نقش یورنته در تیم و در جهان فوتبال کاملا عوض شد. 
یورنته در دیدار برگشت مقابل لیورپول در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در دقیقه ۵۶ وارد زمین شد در حالی که میزبان با یک گل پیش بود. در وقت های اضافه لیورپول نتیجه را ۲ بر صفر کرد و این پیروزی برای صعود به یک چهارم نهایی کافی بود اما ناگهان شماره ۱۴ اتلتیکو ظهور کرد و با یک دبل نتیجه را ۲ بر ۲ کرد. سپس بازی درخشانش را با پاس گل به آلوارو موراتا تکمیل کرد و اتلتیکو با پیروزی ۳ بر ۲ به دور بعد راه یافت. پیش از آن یورنته تنها یک گل برای روخی بلانکو به ثمر رسانده بود و در چهار فصل قبل از آن برای رئال مادرید و آلاوس فقط دو بار گلزنی کرده بود.
با این حال پس از آن شب جادویی در آنفیلد، یورنته به یک ماشین کامل در نزدیکی محوطه جریمه حریف تبدیل شد و در ۳۶۵ روز توانست ۱۴ گل به ثمر برساند و ۱۳ پاس گل دهد. این عملکرد درخشان موجب شد باشگاه اتلتیکو تولد دوباره یورنته را یادآوری کند. تیم مادریدی با منتشر کردن تصویری از او در بازی لیورپول و دیدار چهارشنبه شب مقابل اتلتیک بیلبائو که توانست نهمین گلش را در لالیگا و دهمین گل در تمام رقابت ها را به ثمر برساند منتشر کرد. یورنته پس از یانیک کاراسکو در فصل ۱۷-۲۰۱۶ بهترین عملکرد را در تیم به عنوان یک هافبک داشته است. 
انتهای پیام 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.