×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
گفت و گوی سرپرست بانک کشاورزی با برخی از کارکنان مبتلا به بیماری کرونا

مهدی رضایی سرپرست بانک کشاورزی روز چهارشنبه چهارم اسفندماه با یکی از مدیران این بانک که به ویروس کرونا مبتلا شده بود، تلفنی گفت وگو و از وی احوالپرسی کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، رضایی در این گفت و گوی تلفنی،بر ضرورت و جدیت مقابله با سویه های مختلف بیماری کرونا تأکید و از همکاران خواست با حفظ آرامش و رعایت پروتکل های بهداشتی، علاوه بر تداوم خدمات رسانی به هموطنان عزیز در روزهای پایانی سال ،به کنترل اوضاع تا عادی شدن شرایط کمک کنند.

مهدی رضایی در تماس تلفنی با امیر حسام قزلباش مدیر شعب بانک کشاورزی در استان سیستان و بلوچستان که به بیماری کرونا مبتلا شده بود، ضمن آرزوی تندرستی برای وی،از زحمات و تلاش های کارکنان شعب این استان در شرایط همه گیری بیماری و خدمت رسانی به موقع به مشتریان قدردانی کرد و گفت:با یاری خداوند، همدلی، تلاش و مشارکت همه کارکنان از این شرایط عبور خواهیم کرد.

رضایی با اشاره به خدمات بانکداری الکترونیکی بانک کشاورزی، ابزار امیدواری کرد: هموطنان عزیز با استفاده از این خدمات و پرهیز از مراجعه حضوری به شعب، خدمتگذاران خود در این بانک را تا عبور از این شرایط بحرانی یاری کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.