×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
گریزمان، نخستین بازیکن بارسا که آینده اش بررسی می شود

به گزارش کیوسک خبر به نقل از آس، نخستین تصمیم بزرگ برای متئو آلمانی، مدیر بارسلونا مشخص کردن آینده آنتوان گریزمان است. مهاجم فرانسوی که در آستانه ۳۰ سالگی قرار دارد با وجود این که آمار خیلی بدی ندارد (۱۲ گل و یازده پاس گل در ۳۸ بازی) اما در بازی های بزرگ تعیین کننده ظاهر نشده است.‌ او در هیچ یک از بازی های بزرگ این فصل یعنی برابر یوونتوس، پاری‌سن ژرمن‌، رئال مادرید، اتلتیکومادرید و سویا گلزنی نکرد و گل های تعیین کننده اش در دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو در لالیگا و گرانادا در کوپا دل ری به ثمر رسید. این آمار ضعیفی برای بازیکنی که ۱۲۰ میلیون یورو برایش هزینه شده است به حساب می آید. 
اکنون بارسلونا به دنبال امضای قرارداد با ارلینگ هالند است و می خواهد به هر نحوی شده است با مهاجم جوان نروژی قرارداد امضا کند. آبی اناری ها به مهاجمی نیاز دارند تا در روزهای بزرگ در رقابت های اروپایی گلزنی کند اتفاقی که برای گریزمان رخ نداد. فروش مهاجم فرانسوی می تواند گزینه مناسبی باشد. البته این بازیکن احساس راحتی در تیم می کند و در میان هم تیمی هایش محبوب است. او پس از حذف مقابل پاری‌سن ژرمن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در شبکه های اجتماعی نوشت: “سال آینده برمی گردیم، من در خدمت تیم هستم چه برای ۱۰ دقیقه چه ۹۰ دقیقه.” 
این جملات نشان می دهد گریزمان از بودن در بارسلونا راضی است و می خواهد در تیم بماند. اکنون باید آلمانی بهترین تصمیم را در رابطه با مهاجم فرانسوی بگیرد. مدت زیادی گریزمان گزینه مورد نظر تیم هایی همچون منچستریونایتد و پاری سن ژرمن بود، با این حال او تصمیم گرفت برای بارسا بازی کند. البته هنوز به سطح مورد نظرش در این تیم نرسیده است. هیچکس در توانایی هایش شکی ندارد اما انتظار بیشتری از او می رود. گریزمان در سال دوم هم عملکردش بهتر نشد و این موضوع ممکن است روی آینده اش تاثیر بگذارد. 
انتهای پیام 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.