×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
گرامیداشت ۲۹ دی و تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران لنجان

کیوسک خبر ـ حجت الاسلام والمسلمین قاسم باقریان امام جمعه زرین شهر، گفت: بسیاری از خدمت ها و ایثارگری ها دیده نمی شوند که در راس آن ها نعمت های بی انتهای خالق هستی و بعد از آن حماسه های شهدا و خانواده های آن ها است.
وی افزود: علی رغم میل خانواده های شهید و ایثارگر به ذکر نابسامانی ها، مسئولین باید به مشکلات به حق آن ها از نظر مادی و مهم تر از آن از جنبه معنوی رسیدگی و توجه کنند.
خدامراد صالحی فرماندار شهرستان لنجان نیز گفت: روز ۲۹ دی ماه به دلیل تشییع جنازه ۴۵ شهید گرانقدر شهرستان در آن دوران به عنوان روز حماسه، ایثار و شهادت لنجان تعیین گردیده و همه ساله برنامه های متنوعی در این روز و دهه برگزار می شود که در سال جاری هم مراسم بزرگداشت متنوعی در شهرهای زرین شهر، سده، فولادشهر و بزرگداشت سردار شهید محمد علی شاهمرادی در ورنامخواست برگزار شده است.
وی با قدردانی از رشادت ها و حماسه آفرینی های شهدا و سایر رزمندگان و خانواده های معظم آن ها گفت: این خانواده ها بسیار صبور هستند و ما در نظر داشتیم که برگزاری این مراسم هم متضمن تقدیر و تجلیل و هم جنبه کاربردی داشته باشد و به همین جهت از مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ، شهرداران ، بخشداران و معتمدین خانواده های ایثارگر لنجان دعوت کرده بودیم که مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگر را رسیدگی کنند.
حجت الاسلام والمسلمین باقری مشاور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز به اهمیت و نقش مادران و همسران شهدا در نجات جامعه اسلامی در برابر دشمن و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: مشکلات این خانواده های معزز بررسی و پیگیری خواهد شد.
علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان نیز آمار شهدا و ایثارگران و عملکرد رزمندگان ذوب آهنی و حماسه های آن ها طی سال های دفاع مقدس را تشریح کرد.
شایان ذکر است؛ این مراسم با شکوه به همت ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت دهه حماسه و ایثار شهرستان لنجان و روابط عمومی ذوب آهن اصفهان و موسسه راویان فتح لنجان برگزار شد و با بازدید از خط تولید ذوب آهن اصفهان همراه بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.