×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

علی منتظری، مدیرعامل شرکت فولاد فام گفت: بیش از ۳۰ سال است مشتری شرکت فولاد مبارکه در زمینه خرید محصولاتی نظیر ورق‌های روغنی، کششی و فولادی هستیم و در این سال‌ها به واسطه تامین مواد اولیه که از شرکت فولاد مبارکه داشتیم توانستیم در بسیاری از محصولات در صنعت خودرو به خودکفایی برسیم.

به گزارش کیوسک خبر، علی منتظری، مدیرعامل شرکت فولاد فام در گفت‌وگو با ایراسین، اظهار داشت: بیش از ۳۰ سال است مشتری شرکت فولاد مبارکه در زمینه خرید محصولاتی نظیر ورق‌های روغنی، کششی و فولادی هستیم و در این سال‌ها به واسطه تامین مواد اولیه که از شرکت فولاد مبارکه داشتیم توانستیم در بسیاری از محصولات در صنعت خودرو به خودکفایی برسیم. از جمله این محصولات می‌توان به تولید مجموعه پدال خودروهای ۴۰۵ و ۲۰۶ و همچنین پژوهای جدید ۳۰۱ اشاره کرد.

وی افزود: در حال حاضر ۷ هزار قطعه در صنعت خودرو تولید می‌کنیم و بیش از ۱۶۰ مشتری در زنجیره تامین قطعات خودرو داریم. برخی محصولات تولیدی ما مانند بست شلنگ و قطعات پرسی برخی مجموعه‌های خودرو که فولاد مبارکه تامین کننده مواد اولیه آن‌ها است، به کشورهایی مانند روسیه صادر می‌شوند.

مدیرعامل شرکت فولاد فام در پایان عنوان کرد: فرآیند خرید مواد اولیه از خارج از کشور بسیار طولانی و اخذ ارز بسیار سخت است، بازه زمانی واردات ۶ ماه طول می‌کشد و خواب سرمایه بسیار بالایی دارد؛ این در حالی است که با وجود امکان خرید از محصولات بسیار باکیفیت فولاد مبارکه از طی کردن این مراحل آسوده‌ایم و دسترسی، نزدیکی، شرایط مناسب پرداخت و دریافت محصول از این شرکت بزرگ اوضاع را برای تامین مواد اولیه با کیفیت مهیا کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.