×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کیوان یگانه بعنوان سرپرست مدیریت دفتر بازاریابی و فروش استان تهران منصوب شد

کیوان یگانه بعنوان سرپرست مدیریت دفتر بازاریابی و فروش استان تهران منصوب شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، طی حکمی از سوی محمد شیخان، مدیرعامل شرکت دخانیات ایران، کیوان یگانه بعنوان سرپرست مدیریت دفتر بازاریابی و فروش استان تهران منصوب شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از معاونین و مدیران شرکت دخانیات برگزار شد، مجتبی دستور معاون مالی و منابع انسانی شرکت، با بیان اینکه دفتر بازاریابی و فروش استان تهران یکی از مراکز مهم و استراتژیک شرکت دخانیات است، گفت: ۴۰ درصد از فروش کشور مربوط به استان تهران است و این استان به عنوان پایلوت بسیاری از طرح ها قرار می گیرد.

وی با تقدیر و تشکر از اقدامات آقای محمدامین جدی در طول مدت تصدی این سمت، خاطر نشان کرد: انتظار می رود در دوره مدیریت آقای کیوان یگانه که از همکاران با سابقه شرکت دخانیات است، شاهد تحولات بیشتری در این زمینه باشیم.

محمد امین جدی، سرپرست سابق مدیریت دفتر بازاریابی و فروش استان تهران نیز در این مراسم اذعان داشت: در طول سه ماه گذشته سعی کردیم تا فروش این استان را به جایگاه خود برگردانیم و فضا را برای ورود عاملین جدید در راستای تحقق شعار افزایش تولید، ایجاد کنیم.

کیوان یگانه نیز در این مراسم با تقدیر و تشکر از مدیرعامل و معاونت بازاریابی و فروش شرکت دخانیات، گفت: امیدواریم تا بتوانیم در تحقق اهداف شرکت اقدامات مطلوبی داشته باشیم.

وی به لزوم بازنگری طرح های فروش عمده و مویرگی اشاره کرد و افزود: خروجی اقدامات ما باید به نحوی باشد که منجر به افزایش تولید و توسعه بازار گردد.

ئر پایان این مراسم با تقدیر از محمد امین جدی در طول دوره سرپرستی، کیوان یگانه بعنوان سرپرست جدید مدیریت دفتر بازاریابی و فروش استان تهران منصوب و معرفی گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.