×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کیه لینی: می‌خواهم با خاطره خوش فوتبال را کنار بگذارم

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از فوتبال ایتالیا، کاپیتان کیلینی بخشی از تیم ایتالیا بود که در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ناکام بود و ایتالیا در نهایت نتوانست به جام جهانی برسد. اما پس از پایان دوران مصدومیت ساق پا، او می‌تواند تیم خود را در پالرمو در نیمه نهایی پلی‌آف انتخابی جام جهانی روز پنج‌شنبه مقابل مقدونیه شمالی هدایت کند.
این بازیکن ۳۷ ساله تابستان گذشته قهرمان یورو ۲۰۲۰ شد و به فینال سال ۲۰۱۲ نیز رسیده بود، اما دوران سختی را در جام جهانی سپری کرد، زیرا ایتالیا در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ در مرحله گروهی کنار گذاشته شد و سپس یک شکست تاریخی در پلی آف مقابل سوئد باعث شد تا این تیم به جام جهانی روسیه نرسد.
کیلینی به خبرنگاران گفت: من همیشه تجربیات خوبی در یورو و تجربیات بدی در جام‌های جهانی داشته‌ام، پس بیایید امیدوار باشیم که بتوانیم با حذف آن خاطرات بد، دورانم در تیم ملی ایتالیا را با خوبی به پایان ببرم. در چند روز گذشته خوب تمرین کردم و مصدومیت من کاملا از بین رفته است. الان فقط به شکست دادن مقدونیه شمالی فکر می‌کنیم و در نهایت یک دیدار فینال گونه داریم. نباید بازی اول را آسان بگیریم. آسان نخواهد بود و در صورت پیروزی، چهار روز فرصت داریم تا برای دیدار نهایی آماده شویم. باید هر دو دیدار را ببریم و بتوانیم با قدرت به جام جهانی برسیم. چند هفته پیش شک داشتم اما توانستم بهبود پیدا کنم و خوشحالم که اینجا هستم.
ایتالیا در صورت بردن مقدونیه شمالی باید در خارج از خانه برابر ترکیه یا پرتغال قرار گیرد و به همین خاطر این تیم کار سختی برای رسیدن به جام جهانی قطر خواهد داشت.
مانچینی اولین‌بار از لوئیز فیلیپه و ژائو پدرو دعوت کرده است، در حالی که لورنزو اینسینیه و نیکولو بارلا با وجود عملکرد ضعیف برای باشگاه‌های خود دعوت شدند. جانلوئیجی دوناروما که اشتباهش در بازی برگشت پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید گران تمام شد، یکی دیگر از چهره‌های آشنا در میان تیم ملی ایتالیا است.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.