×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
کیم در پیام به شی: دوستی با چین را تا نقطه استراتژیک جدید بالا می‌بریم

به گزارش کیوسک خبر به نقل از خبرگزاری یونهاپ، رهبر کره شمالی احتمالا با اشاره به افزایش رقابت میان چین و آمریکا در پیام تبریک خود به رئیس‌جمهوری چین بیان کرد که “نیروهای متخاصم” درگیر افترا و فشار همه جانبه علیه چین هستند اما هرگز نمی‌توانند جلوی پیشرفت کنونی مردم چین را بگیرند.
بر اساس خبرگزاری یونهاپ به نقل از خبرگزاری رسمی کره شمالی، کیم جونگ اون در این پیام بیان کرده است که علیرغم وضعیت پیچیده بین‌المللی، دو حزب و دو کشور، با اعتقاد راسخ در عدالت آرمان سوسیالیستی و کمونیستی، پیشرفت خود به سمت آینده‌ای روشن‌تر را سرعت بخشیده و با کمک دوستی و روابط نزدیک دشواری‌ها را پشت سر می‌گذارند.
او افزود، حزب کارگران کره شمالی با وحدت قوی خود با حزب کمونیستی چین دوستی بین دو کشور را به نقطه استراتژیک جدید که مورد نیاز عصر حاضر و مورد تمایل دو ملت باشد، پیش خواهد برد.
در این پیام همچنین تاکید شده است: “حزب کارگران و مردم کره شمالی به شدت از هدف حزب کمونیست چین برای تسریع در ساخت نظام سوسیالیستی با حفظ حاکمیت و تمامیت ارضی کشور و حفظ صلح جهانی حمایت می‌کنند”.
سفیر کره شمالی در پکن به نیابت از کیم جونگ اون یک سبد گل نیز به شی جینپینگ به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس حزب کمونیست چین اهدا کرد.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.