×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کومان: یک گام بزرگ به سوی قهرمانی برداشتیم

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مارکا، بارسلونا در هفته سی و سوم لالیگا به مصاف ویارئال رفت و با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.
کومان بعد از بازی گفت: یک گام بزرگ به سوی قهرمانی برداشتیم. هیچ دیداری آسان نیست و خوشحالیم که در این بازی سخت به پیروزی دست پیدا کردیم. در دقایق پایانی اذیت شدیم اما خوب دفاع کردیم تا پیروز بازی شویم.
او ادامه داد: این پیروزی به سختی به دست آمد. ویارئال تیم بسیار خوب و پرتلاشی دارد. بعد از آنکه گل خوردیم تمرکز خود را از دست ندادیم. خط دفاعی ویارئال جلو می کشید و تلاش کردیم تا از عمق به این تیم ضربه بزنیم. باوجود آنکه اشتباهاتی داشتیم اما در کل خوب بودیم.
ستاره بارسلونا در این بازی گریزمان بود که هر دو گل را به ثمر رساند.کومان در ستایش از این بازیکن فرانسوی گفت: من مدتها است که از گریزمان راضی هستم. او شایستگی خود را نشان داد و کلید بازگشت ما در بازی امشب بود. او کمک زیادی به ما خواهد کرد و با درخشش در بازی امشب اعتماد به نفس لازم را به دست آورد. بارسلونا به بازیکنانی مثل گریزمان نیاز دارد.
اتلتیکو مادرید با ۷۳ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد و رئال مادرید هم با ۷۱ امتیاز دوم است. بارسلونا با وجود یک بازی کمتر با ۷۱ امتیاز در رده سوم جای دارد و سویا هم با ۷۰ امتیاز چهارم است.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.