×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کومان: کامبک مقابل سویا با پاریس قابل مقایسه نیست

به گزارش کیوسک خبر به نقل از بی ساکر، بارسلونا چهارشنبه شب در دیدار برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر پاری‌سن ژرمن قرار می‌گیرد و برای صعود باید شکست ۴ بر یک را در خانه حریف جبران کند.
رونالد کومان در نشست خبری پیش از بازی گفت: کامبک مقابل سویا در کوپا دل ری به ما اعتماد به نفس داد اما قابل مقایسه با دیدار فردا شب نیست. نمی‌توان شکست ۲ بر صفر برابر سویا در خارج از خانه را با باخت ۴ بر یک برابر پاری سن ژرمن در خانه یکی دانست. برای رسیدن به این هدف باید یک بازی کامل ارائه دهیم و بتوانیم موثرترین عملکرد را در رابطه با گلزنی داشته باشیم. همیشه امید وجود دارد اما بستگی دارد چگونه بازی را شروع کنیم، انرژی‌مان و دقتمان در ضربات نهایی هم در این موضوع تاثیر گذار است.
سرمربی بارسلونا در ادامه به لیونل مسی اشاره کرد و گفت: مسی می‌تواند در هر بازی تعیین کننده باشد. البته برای کامبک نباید تنها به او وابسته باشیم و همه تیم باید بهترین عملکردشان را نشان دهند. بدترین اتفاق برای ما این است که پس از سوت پایان احساس کنیم با تمام وجود بازی نکردیم.
خوان لاپورتا بامداد دوشنبه به عنوان رییس جدید باشگاه بارسلونا معرفی شد. سرمربی هلندی در این رابطه اظهار کرد: او گذشته‌ای با مسی دارد که می تواند در زمینه ماندن لئو در بارسا مثبت باشد. حضور رییس جدید برای باشگاه خوب است و امیدوارم مسائل در رابطه با آینده تیم بهتر شوند. او رییسی است که به بازیکنان تیم اعتماد به نفس زیادی می‌دهد و خیلی در کار خود در رابطه با کمک به سرمربیان وارد است.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.