×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کومان: مسی دلیلی برای جدایی ندارد/ حذف شدیم اما احساس خوبی داریم

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مارکا، بارسلونا در دیدار برگشت برابر پاری سن ژرمن با تساوی یک بر یک متوقف شد تا این تیم فرانسوی باشد که به دور بعد راه پیدا می‌کند.
کومان بعد از بازی گفت: ما از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدیم اما احساس خوبی داریم. در نیمه نخست بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و شایستگی پیروزی را داشتیم. من بر این باور هستم که نتیجه ۵ بر ۲ (در مجموع دو دیدار رفت و برگشت) بسیار اغراق آمیز است و حداقل در دیدار چهارشنبه شب شایسته پیروزی بودیم.
سرمربی بارسلونا ادامه داد: در دیدار رفت عملکرد خوبی نداشتیم و همین باعث حذف ما شد. ما امشب فرصت های بیشتری را خلق کردیم اما پاری سن ژرمن به خاطر عملکرد خوب در دیدار رفت صعود کرد. برای جبران شکست تلاش زیادی از خود نشان دادیم. برای صعود به کمی شانس نیاز داشتیم که متاسفانه آن را نداشتیم. دروازه بان حریف به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و این نشان می دهد که ما تا چه اندازه خوب بودیم.
او درباره پنالتی که مسی از دست داد، گفت: این پنالتی، اتفاق کلیدی بازی نبود اما لحظه مهمی بود. احتمال چنین اتفاقاتی وجود دارد.
کومان درباره آینده مسی گفت: مسی هم می‌داند که تیم در حال بهتر شدن است و پیشرفت خوبی داشته است. با تغییراتی که در ترکیب تیم داده ایم و جوانانی که اضافه کرده ایم مسی هم درباره آینده تیم هیچ شکی ندارد. به نظرم آینده تیم خوب است و مسی به این خاطر نمی تواند تیم را ترک کند. به نظرم هواداران بارسلونا از جمله رئیس باشگاه به این تیم افتخار می کنند. ما برای جنگیدن به پاریس آمدیم و از همان دقیقه نخست جنگیدیم و به دنبال بازگشت باشکوه بودیم.
او در پایان درباره نبود مسی و رونالد در یک چهارم نهایی گفت: نمی دانم آیا این باعث ناامید مسی شده است یا نه. طبیعتا این تاسف آور است چرا که آنها بازیکنان بزرگی هستند. با این حال باید آن را قبول کرد.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.