×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کلوپ: همه می‌گویند رئال مدعی است ولی توجهی نداریم

به گزارش کیوسک خبر، دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با برگزاری ۲ دیدار شروع می شود که در حساس ترین بازی رئال مادرید در خانه میزبان لیورپول است. این دیدار در ورزشگاه آلفردو دی استفانو برگزار می شود.
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول گفت: همه شانس رئال مادرید را بالاتر می دانند چون تیم زیدان الان شرایط خیلی خوبی دارد و آماده است ولی ما به این صحبت ها توجهی نداریم و تمام توان برابر حریف به میدان می رویم تا نتیجه بگیریم. در بازی قبل برابر آرسنال همه تیم عملکرد خوبی داشتند و بازی خوبی را شاهد بودیم. حالا باید همان بازی قبل را برابر رئال تکرار کنیم. برابر تیم خوب رئال که مهاجمان آماده ای دارد، باید در خط دفاع بسیار منظم کار کنیم و اجازه نزدیک شدن مهاجمان حریف را ندهیم.
او در ادامه گفت: برای ما خیلی مهم است که به تماشاگران و هوادارانمان نشان دهیم که تیم کوچکی نیستیم و برای همین بازی ها ساخته شده ایم. درست است که امسال در لیگ خوب نتیجه نگرفتیم ولی بازی برابر تیم های بزرگ در دی‌ان‌ای لیورپول است و من خیلی به این بازی خوش بین هستم تا به همه نشان دهیم تیم قابل و قابل احترامی هستیم. در مرحله یک چهارم نهایی هستیم و همه تیم ها رویای رسیدن به مرحله بعد را دارند و به همین خاطر هر اتفاقی می تواند رخ دهد ولی مطمئن هستم تیم ما دو بازی خوب برابر رئال انجام خواهد داد و باید دید نتیجه چگونه رقم می خورد.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.