×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کسب ۲۸ رکورد تولیدی از ابتدای سال

به گزارش کیوسک خبر، مهندس علی پورمعصومی در گفت و گو با نشریه داخلی گل‌گهر افزود: مجموع ماحصل تلاش و برنامه ریزی ها در سال جاری تا بدین جای کار ثبت ۲۸ رکورد در بخش معدنکاری، تولید کنسانتره، تولید گندله و کیفیت محصولات با تکیه برتوان و دانش فنی نیروهای داخلی مجموعه رقم خورده است. همچنین شاخص کیفی محصولات تولید شده در خطوط تولیدی همگی در مقایسه با میانگین کیفی سال ۹۹ از رشد بسیار خوبی برخوردار بوده اند که نشان از توجه ویژه به تولید با حفظ کیفیت محصول تولید شده دارد.

وی ادامه داد: همچنین در راستای حفاظت از محیط زیست؛ نیز پروژه تعمیرات و اصلاحات اساسی ESP های کارخانه مگنتیت بعد از ۲۵ سال توسط متخصصین داخلی شرکت در دستور کار قرار گرفت که نتیجه آن کاهش چشمگیر غبار و افزایش تولید بوده است.

پورمعصومی اظهار کرد: در بخش آماده بکاری تجهیزات بیشترین راندمان کارخانه ها را با انجام تخصصی تعمیرات داشته ایم بطوریکه با تکیه بر تخصص و دانش فنی نیروهای داخل مجموعه توانستیم تعمیرات برنامه ای کارخانجات گندله سازی را از ۱۲ماه به ۲۴ ماه ارتقا دهیم که خود در صنعت فولاد کشور یک رکورد محسوب می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کلیه همکاران شاغل در معاونت بهره برداری تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا مجموعه بزرگ گل گهر با همدلی خوبی که وجود دارد به تمام اهداف عالیه تولید کمی و کیفی خود در این سال دست یابد.