×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران عنوان کرد: در مساله ایمنی، بهداشت و محیط زیست همواره باید سختگیر باشیم، این بخش از جمله مواردی است که نباید آسان گرفت و باید سختگیرانه نسبت به آن عمل کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، خدایار کریم‌نژاد مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در جلسه مسئولین و سرپرستان HSEE شرکت، مجتمع و طرح‌های تابعه ایمپاسکو تصریح کرد: سختگیری در مساله HSEE باید به گونه‌ای باشد که نه تنها حذف حوادث منجر به فوت را همراه داشته باشد، بلکه آسیب‌های احتمالی را نیز به صفر برساند و این مهم غیر از دقت و وسواس بالا در امر ایمنی حاصل نخواهد شد.

وی افزود: یکی از مواردی که باید HSEE مدنظر داشته باشد، مصرف بهینه انرژی در شرکت است که اقدامات اساسی نیاز است تا مصرف واحدهای معدنی فعال به مصرف بهینه نزدیک و به مرور زمان به مصرف بهینه تبدیل شود.

کریم‌نژاد تاکید کرد: با توجه به شرایط کشور که با کمبود برق در تابستان و کمبود گاز در زمستان مواجه است، انرژی باید یکی از مهمترین رویکردهای HSEE باشد و مصرف بهینه را بیش از پیش مدنظر داشته باشیم؛ همه واحدها و مجتمع‌ها باید برای ارتقای ایمنی و مصرف بهینه انرژی برنامه داشته باشند.

مدیرعامل ایمپاسکو در پایان خاطرنشان کرد: در موضوع آموزش اگرچه یک رشد کیفی نسبت به سال قبل داشته‌ایم اما همچنان نیاز است تا آموزش ایمنی، بهداشت و محیط زیست برای شرکت‌ها و مجتمع‌هایی که لازم است، تداوم داشته باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.