×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
«کاپیتان» در چلسی ماند

به گزارش کیوسک خبر به نقل از دیلی‌تلگراف، چلسی به چیزی که هفته‌هاست به دنبالش بود، دست یافت. باشگاه انگلیسی در حال حاضر تمدید قرارداد یکی از اسطوره‌های خود، یعنی سزار آسپیلیکوئتا را تضمین کرده است. این بازیکن اسپانیایی مدتی بود که در رادار بارسلونا بود و به این تیم اسپانیایی بسیار نزدیک شده بود.
در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲، آسپیلیکوئتا ۴۷ بازی انجام داده که در ۴۱ مورد از آنها اواز ابتدا در ترکیب تیم به میدان رفته است. او علاوه بر دفاع فوق‌العاده، سه گل به ثمر رسانده و سه پاس گل نیز داده است تا از خوب‌های این تیم در فصل قبل باشد.
با این حال، مالک جدید آبی‌های لندن و توماس توخل تصمیم گرفتند که آسپیلیکوئتا باید در این تیم بماند تا به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی به موفقیت تیم کمک کند.
او بعد از تمدید قرارداد گفت: من واقعاً خوشحالم که قراردادم را تمدید کردم. تقریباً ۱۰ سال از ورودم و پیوستنم به باشگاه می‌گذرد، بنابراین واقعاً عشق را احساس می‌کنم و برای پروژه جدیدی که در دستانمان داریم، واقعاً هیجان‌زده هستم.
تاد بوهلی، رئیس چلسی نیز گفت: ما بسیار خوشحالیم که سزار حداقل دو سال دیگر در چلسی می‌ماند. ما از اینکه کاپیتانمان تعهد و رهبری مثال‌زدنی خود را دوباره نشان می‌دهد بسیار هیجان‌زده هستیم. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.