×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کاپلو: شانس قهرمانی انگلیس در جام جهانی بسیار زیاد است

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از مترو، تیم گرت ساوت گیت در حال حاضر یکی از مدعیان قهرمانی جام جهانی است که قرار است در کشور قطر برگزار شود. برای کاهش اثرات گرمای سوزان تابستان، این رقابت‌ها برای اولین بار در تابستان برگزار نمی‌شود. در حالی که این حرکت خشم بسیاری از هواداران را در سراسر جهان برانگیخت، کاپلو فکر می‌کند که این تغییر زمانی جام جهانی به نفع انگلیس خواهد بود، زیرا بازیکنان آن‌ها از خستگی پایان فصل در امان خواهند بود. 
فابیو کاپلو گفت: مشکل تیم ملی انگلیس در جام های جهانی گاهی اوقات به این دلیل بوده است که بازیکنان انگلیسی در پایان فصل خسته می‌شدند. لیورپول را در فینال لیگ قهرمانان اروپا دیدید؟ این شصت و سومین مسابقه آن‌ها در این فصل بود. آن‌ها سرزنده نبودند و نسبت به اول فصل کندتر بازی کردند. به‌عنوان سرمربی پیشین تیم ملی انگلیس، همیشه می‌گفتم که می‌توانید در سپتامبر، اکتبر و نوامبر بازی‌های واقعی تیم ملی انگلیس را ببینید. جام جهانی بعدی برای انگلیس بسیار مناسب است. 
در حالی که حرف کاپلو درست است، هم‌چنان این نگرانی وجود دارد که بازیکنان انگلیس برای حضور در جام جهانی خسته باشند، زیرا روز افتتاحیه این مسابقات، زمانی که انگلیس به مصاف ایران خواهد رفت، تنها هشت روز پس از آغاز تعطیلات نیم فصل دوم لیگ برتر خواهد بود. 
کاپلو که اکنون بازنشسته شده، یکی از موفق‌ترین مربی‌های دوران خود بود و جام‌های بی‌شماری را با میلان، رئال مادرید و رم به دست آورد و در سال ۲۰۰۷ هدایت تیم ملی انگلیس را بر عهده گرفت و در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی روی نیمکت این تیم نشست.
او در پایان درباره هری کین نیز گفت: برای من، او یکی از بهترین مهاجمان جهان است. خیلی از تیم‌ها نمی‌توانند بگویند ما مهاجمی به خوبی هری کین داریم. شاید فقط کیلیان ام‌باپه در حد او باشد. جک گریلیش نیز یکی دیگر از بازیکنانی است که به نظرم می‌تواند نقش مهمی در تیم ملی داشته باشد.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.