×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کاسیمیرو: بازی با لیورپول در لیگ قهرمانان مثل فینال است

به گزارش کیوسک خبر به نقل از تلگراف، کارلوس کاسمیرو در مورد چشم انداز باشگاهش برای حضور در لیگ قهرمانان و لالیگا با TVE صحبت کرد. رئال‌مادرید در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باید برابر لیورپول قرار گیرد. شاگردان زیدان در مرحله قبل توانستند آتالانتا ایتالیا را شکست دهند. 

کاسیمیرو گفت: همه می‌دانند که ما قادر به چه کاری هستیم. ما تا آخر خواهیم جنگید. می‌دانیم که کار بسیار دشواری است، اما برای هر دو عنوان قهرمانی چه در لالیگا و چه در لیگ قهرمانان خواهیم جنگید. ما قبلاً عادت کرده‌ایم مسابقات بزرگ برگزار کنیم. ما عاشق این بازی‌ها هستیم. ابتدا باید به ایبار (۳ آوریل) برویم و دیدار دشواری برابر این تیم داریم و سپس لیگ قهرمانان و ال کلاسیکو (۱۰ آوریل برابر بارسلونا) را در پیش داریم.

او درباره دیدار با لیورپول در لیگ قهرمانان نیز گفت: این یک مسابقه بسیار زیبا خواهد بود، جایی که همه چیز با جزییات مشخص می‌شود. هر تیمی که کمترین اشتباه را بکند ، برنده خواهد شد. لیورپول بازیکنان بزرگی دارد و این دیدار می تواند یک فینال باشد.

پیش از این معلوم شد که سرخیو راموس، مدافع و کاپیتان رئال مادرید از ناحیه عضله آسیب دیده است و باید دید برای بازی‌های آتی چه شرایطی خواهد داشت و می‌تواند تیمش را همراهی کند یا خیر.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.