×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کارگاه آموزشی شیوه ثبت اطلاعات در سامانه‌ی جامع گارانتی و شناسه کالا| مهلت ثبت‌نام: پایان ساعت اداری اول اسفند

کارگاه آموزشی شیوه ثبت اطلاعات در سامانه‌ی جامع گارانتی و شناسه کالا جهت جلوگیری از هرگونه مشکلات احتمالی برگزار می‌شود.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، پیرو جلسات برگزار شده در خصوص ماده ۲ دستورالعمل تبصره ۴ ماده ۱۸، این سازمان با همکاری وزارت صنعت معدن و تجارت کارگاه آموزشی شیوه ثبت اطلاعات در سامانه‌ی جامع گارانتی و شناسه کالا جهت جلوگیری از هرگونه مشکلات احتمالی را برگزار خواهد کرد.

بند ج شامل موارد زیاد و طیف وسیعی از کالای کامپیوتر است، ولی به دلیل سوالات فراوان در زمینه سرور این دوره روی کالاهای اینترپرایز و با قابلیت تبدیل از زمان ترخیص و دریافت شناسه تا زمان تحویل به مصرف کننده‌ی نهایی متمرکز خواهد بود.

لذا از شرکت‌های متقاصی حائز شرایط دعوت می‌شود تا پایان ساعت اداری روز یک‍شنبه، اول اسفند ماه ۱۴۰۰ نامه‌ی رسمی معرفی نماینده‌ی خود برای حضور در کارگاه را برای خانم جولایی یا آقای گلستانی دبیر کمیسیون تامین و یا به شماره واتس اپ ۰۹۰۳۳۴۵۹۵۴۰ (رابط دبیرخانه) ارسال کنند.

این کارگاه در ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه، سوم اسفند ماه به صورت ترکیبی حضوری و آنلاین از طریق این لینک برگزار خواهد شد.

با توجه به محدودیت‌های همه گیری کووید ۱۹، در این کارگاه میزبان حداکثر ۱۵ نفر از متقاضیان به صورت حضوری خواهیم بود. لذا از شرکت‌های متقاضی درخواست می‌شود در نامه‌ی معرفی نماینده خود حتما قید کنند که خواهان حضور در کارگاه به صورت حضوری و یا آنلاین هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.