×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

کاراته کای بیمه تعاون در رقابت های قهرمانی ترکیه موفق به کسب مدال طلا شد.

کیوسک خبر ـ به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون به نقل از ایسنا، دوازدهمین دوره رقابت های قهرمانی جهان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال با قهرمانی کاراته کای بیمه تعاون به پایان رسید.

بر اساس این گزارش، علیرضا حیدری، نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم، در دیدار فینال برابر عمر فاروک از ترکیه و دارنده مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان کوجالی، یک طلا و یک برنز قهرمانی اروپا در رده جوانان، یک طلا لیگ جهانی کاراته جوانان، طلا قهرمانی جهان و طلا قهرمانی اروپا در رده سنی نوجوانان، رفت و موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ این حریف را شکست دهد و قهرمان جهان شود.

حیدری در این مسابقات حریف ارمنستانی خود را ۲ بر صفر؛ حریف اسپانیایی خود را با قانون سنشو و با نتیجه ۱ بر ۱ و حریف اسلواکی خود را نیز با نتیجه ۷ بر ۳ شکست داد و با پیروزی در مقابل حریف اردنی خود، توانست بلیت حضور در فینال را به دست آورد.

گفتنی است که نماینده بیمه تعاون، تنها کاراته کای ایرانی بود که موفق به کسب مدال در رقابت های جهانی ترکیه شد.

شایان ذکر است در شهریور ۱۴۰۱، بهمن عسگری، کاراته کای بیمه تعاون موفق به دریافت مدال نقره مسابقات کاراته‌وان باکو شده و در مهر ۱۴۰۱ نیز مهدی خدابخشی و مرتضی نعمتی موفق به اخذ مدال های طلا و برنز لیگ‌جهانی کاراته وان سری آ که در ترکیه برگزار شد، شدند؛ همچنین در حال حاضر نیز بیمه تعاون در رقابت های سوپرلیگ کاراته حضور دارد.

قابل ذکر است که در شهریور ۱۳۹۶ و با حضور افرادی چون محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته، شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته مردان ایران، اعضای کادر فنی و قهرمانان و مدال آوران جهانی و آسیایی کاراته ایران، تیم ورزشی کاراته شرکت بیمه تعاون معارفه شد.

یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون در این معارفه اعلام کرد که «با توجه به جایگاه والای ورزش در جامعه و لزوم سالم سازی فعالیت جوانان، بنگاههای اقتصادی می توانند حمایتهای خود از ورزش قهرمانی و پرورش استعدادها را یکی از اهداف مهم فعالیتهای خود قرار دهند. بازتاب مثبت حضور بنگاههای اقتصادی در این عرصه نهایتا منجر به پیشرفت ورزش کشور خواهد شد».

چندماه بعد و در اسفند ۱۳۹۶، در هفته پایانی سوپرلیگ کاراته، با کسب ۴۲ امتیاز، موفق به قهرمانی مسابقات سوپر لیگ کاراته بانوان کشور شد.

حمایت های بیمه تعاون از ورزش کاراته نظیر حمایت از فینال شانزدهمین دوره مسابقات سوپر لیگ کاراته آقایان سبب شد تا در بهمن ۱۴۰۰ و در خلال مراسم تجلیل از مربیان برتر کاراته ایران، سیدحسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته ج.ا.ا از یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون به دلیل «خدمات ارزشمند و صادقانه به رشته ورزشی کاراته» تقدیر کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.