×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
چادرملو ۱۰ میلیارد ریال تجهیزات توانبخشی بین جانبازان اردکان اهدا کرد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، در این ملاقات ها که در نخستین روز سال نو در منزل جانبازان صورت پذیرفت، مهندس تقی زاده با بیان جایگاه ارزنده و والای جانبازان، ایثارگران و خانواده معظم شهدا در جامعه افزود: شما عزیزان دین بزرگی بر گردن ما دارید و توجه به امور جاری و نیازهای ضروری شما را برای خود تکلیف و آن را وظیفه انسانی، میهنی و دینی خود می دانیم.
وی گفت: امنیت امروز جامعه مدیون ایثارگری ها و رشادتهای شما عزیزان است و کوچکترین کاری که ما می توانیم بکنیم، کاستن بخشی از الام و مشکلات شماست.
دکتر دشتی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدارهای با ولی نعمت توصیف کردن جانبازان سرافراز و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس گفت: دوام و بقا و عظمت امروز ایران اسلامی بدون شک پیامد جانفشانی های بی بدیل جانبازان ،شهدا و ایثارگران بزرگوار تحت رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری است.
وی افزود: ما هرگز به خود اجازه نمی دهیم تا یادگاران و ثمرات ۸ سال دفاع مقدس به فراموشی سپرده شوند، وظیفه امروزمان پاسداشت شما بزرگوارانی است که جان و مال و سلامت خود را در راه حفظ این آب و خاک و دین، خالصانه فدا کردید. گفتنی است، این تجهیزات کمک درمانی شامل تخت ویژه جانبازان، ویلیچر، دستگاه اکسیژن و سایرتجهیزات پزشکی است که بین جانبازان ۷۰ درصد اردکان توزیع شد‌.