×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیشتازی ایرانول در میان رقبا تقویت شد/رکوردشکنی های پیاپی در سال جهش تولید

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی ایرانول به نقل از اقتصاد آنلاین، مطابق با گزارش عملکرد ماهانه شرکت نفت ایرانول، این شرکت در ماه گذشته بالغ بر ۵ هزار و ۱۸۱ میلیارد و ۳۸۴ میلیون ریال انواع محصول فروخته که این عدد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۹۵ درصدی را نشان می دهد. همچنین گفتنی است مبلغ فروش ایرانول در آبان ماه نسبت به ماه مهر نیز با رشد ۱۳ درصدی روبرو بوده که البته بالاترین رکورد فروش ماهیانه را نیز در آبان به ثبت رسانده است.

 بیشترین عامل تاثیرگذار بر افزایش مبلغ فروش ایرانول، از محل فروش داخلی محصولات رقم خورده که تقریبا با رشد ۵۵۰ میلیارد ریالی نسبت به مهرماه به عدد دو هزار و ۷۷۲ میلیارد و ۸۲۱ میلیون ریال رسیده است.

اما نکته قابل توجه در حوزه فروش محصولات ایرانول، برابری تقریبی میزان فروش داخلی و صادراتی این شرکت است. طبق گزارش آبان ماه، «شرانول» بالغ بر دو هزار و ۴۰۸ میلیارد و ۵۶۳ میلیون ریال فروش صادراتی داشته که نسبت به مهرماه رشد فروش را نشان می دهد.

همچنین مقایسه آمار فروش هشت ماه ابتدایی سال جاری نشان می دهد که شرکت نفت ایرانول در مدت مذکور بالغ بر ۲۷ هزار و ۸۵ میلیارد و ۴۵۸ میلیون ریال انواع محصول فروخته که این عدد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۴۳ درصدی را نشان می دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.