×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

صنایع و معادن نقش غیر قابل انکاری در پیشرفت و توسعه کشور دارند، از طرفی یزد از دیرباز به عنوان یک استان صنعتی و معدنی شناخته می شود. خصلت های بارز یزدی‌ها همچون تلاش گری، پشتکار، امانتداری موجب شده است تا این استان محل بروز و ظهور کارآفرینان و صنعتگران فهیم و کارگران سختکوش و مسوولیت پذیر باشد که توانسته اند دست در دست هم جایگاه ممتازی را در حوزه صنعت و معدن کشور به استان یزد اختصاص دهند.
شرایط کنونی کشور در حوزه انرژی و محدودیت های ایجاد شده هرچند می تواند آسیب زننده به حرکت رو به شتاب تولید باشد ولیکن تجربه نشان داده است مردان و زنان صنعتگر این استان، همیشه از میدان های سخت سرفراز بیرون آمده اند و این مقطع تاریخی سخت را نیز با تدبیر و اندیشه، مفتخرانه طی خواهند کرد.
در این میان صنعت فولاد سازی به ویژه فولاد آلیاژی، که تامین کننده مواد اولیه بسیاری از صنایع مهم کشور به حساب می آید از جایگاه ویژه ای برخوردار است و تصمیم سازان و تصمیم گیران حوزه صنعت و معدن باید افق محصولات صنعت استراتژیک فولاد آلیاژی را مد نظر داشته باشند تا روند روزافزون تولیدات با چالش روبرو نگردد.
اینجانب ضمن تبریک روز صنعت و معدن به همه فعالان این عرصه به خصوص همکاران پرتلاشم در شرکت فولاد آلیاژی ایران، توفیقات بیش از پیش ایشان را از درگاه خداوند سبحان خواهانم و امیدوارم با توجه ویژه و برنامه ریزی مدبرانه، یزد بتواند همچون گذشته سرآمد حوزه های صنعت و معدن کشور باشد.

محمد کمال زاده
مدیر عامل

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.