×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل بیمه سینا به مناسبت فرا رسیدن سالروز بزرگداشت پدافند غیرعامل پیامی صادر کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، متن پیام عبداله سلطانی ثانی به شرح زیر است:

ایران اسلامی به عنوان کشوری مهم و اثرگذار در منطقه، همواره با تهدیدات فراوان و متنوعی در بخش های مختلف زیرساختی مواجه است و همین مسئله، اهمیت دفاع همه‌جانبه را بیش از پیش برای ما روشن می‌کند.

پدافند غیرعامل به عنوان یک راهبرد اساسی و در زمره بهترین روش‌های دفاعی است که کاهش آسیب‌پذیری زیرساخت‌های ملی و مراکز حساس و مهم را تامین و در نهایت پایداری ملی را به دنبال دارد.

بینش روشن رهبر معظم انقلاب در موضوع پدافند غیرعامل و فرمایش ایشان مبنی بر اینکه “پدافند غیرعامل مثل مصونیت سازی بدن انسان است، از درون ما را مصون می کند” حاکی از اهمیت و جایگاه این مسئله در امنیت و توسعه پایدار است.

اختصاص یک هفته و روز خاص به موضوع مهم و راهبردی پدافند غیرعامل، فرصت مغتنمی است تا با تبیین ابعاد مختلف این راهبرد اساسی برای اقشار مختلف مردم، بر اهمیت فرهنگ سازی و نهادینه کردن این امر در جامعه تأکید شود و متناسب با آن، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی صورت گیرد.

بدون شک، تقویت مولفه‌های پدافند غیرعامل در صنعت بیمه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ چرا که با توجه به اهمیت حفظ و نگهداری از اطلاعات بیمه گذاران در صنعت بیمه، پدافند غیرعامل از طریق کاهش عوامل تهدیدزا، موجب ارتقاء امنیت در صنعت بیمه می شود.

در پایان، فرارسیدن هشتم آبان روز پدافند غیرعامل را به تمامی متولیان این امر در سراسر کشور تبریک عرض نموده و برای همه فعالان این عرصه که جهت حفظ و بقای زیرساخت‌های امنیت پایدار کشور عزیزمان تلاش می‌کنند، آرزوی توفیق دارم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.