×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

«تضمین آینده مطلوب» در سایه شکوفایی صنعت بیمه، جوامع را به سوی پیشرفت و توسعه پایدار رهنمود می‌کند. بطور طبیعی افراد با اتکاء به ابزارهای حمایتی همچون بیمه، نسبت به آینده با اعتماد بنفس بیشتر می‌توانند گام بردارند و از اینرو توسعه صنعت بیمه آینده بهتری را می‌تواند رقم بزند.

تردیدی نیست که «شرکت بیمه سرمد» با پشتوانه وزینی از دانش و تجربه پای به میدان گذاشته و با حمایت‌های مجدانه مدیران دوراندیش بانک‌صادرات‌ ایران و با نظارت و راهبری مدیران دلسوز بیمه‌ مرکزی، یک دهه به خدمتگذاری ‌از مردم شریف ایران‌ پرداخته است و اینک که در‌ دهمین سال حیات خود از ظرفیت‌های اجتماعی و انسانی بهره می گیرد، چشم اندازی روشن را برای آینده پیش روی خود می بیند. البته میزان روشنی آن بستگی به سرمایه اجتماعی و اعتمادعمومی در سایه تلاش‌ کارکنان متعهد این شرکت داشته و علاوه بر این رفاه سهامداران و آرامش بیمه گذاران از اولویت‌ها و خط مشی این دوره از مدیریت شرکت بیمه سرمد می‌باشد.

اینجانب ضمن تبریک تحول و شکوفایی طبیعت و حلول سال ۱۴۰۲ و نوروز باستانی، تقارن ارزشمند آن با ماه سراسر نورانی رمضان، ماه ضیافت حضرت باری تعالی را به فال نیک گرفته و سال جدید را با تکیه بر «دانش، تجربه و تخصص» همراه با تزکیه نفس برای همکاران عزیزم آرزو می‌کنم و از خداوند منان سلامتی، نیک روزی و عاقبت بخیری همه خدمتگذاران مردم عزیز را مسئلت می‌نمایم.
سیدمحمدمهدی بهشتی نژاد

مدیرعامل

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.