×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام مدیرعامل بانک سینا به مناسبت نوروز و آغاز سال ۱۴۰۰

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک سینا، متن پیام دکتر ایمانی بدین شرح است:
«یا مقلب القـلوب والابصار یا مــدبر اللیــل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
فرا رسیدن نوروز، بهار پرطراوت، دگرگونی فصل‌ها و آغازحیات دوباره طبیعت را به تمامی کارکنان، مشتریان و سهامداران محترم بانک سینا تبریک و تهنیت گفته، سالی سرشار از سلامتی، بهروزی و معنویت را برای تمام عزیزان از درگاه ایزدمنان آرزومندم.
پیش از هر چیز یادی کنیم از همکاران نظام بانکی که فداکارانه و با ایثار و از خودگذشتگی در شرایط همه گیری کشور با ویروس کرونا در راه خدمت به هموطنان گرامی و تحقق ارزش‌های انسانی، جان خود را فدا کردند و اکنون در جمع ما نیستند. بی شک شرایط سخت فعلی با امید، پشتکار، همراهی و خود مراقبتی پایان خواهد یافت و با عبور از این بحران روزهای نشاط و سلامتی از راه خواهد رسید.
فراز و نشیب‌ها و سختی‌های ناشی از بحران، ویروس کرونا نشان داد که تنها با همدلی و همیاری در این رهگذر است که می توان بر مشکلات فائق آمد و سربلند شد. تکیه بر همین همت و اهتمام همکاران بود که توانستیم در مواجهه با کورانی از حوادث با پشتکاری دو چندان و احساس مسئولیتی مضاعف همچنان در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته و با حضور فعال در عرصه اقتصادی کشور بیش از پیش برای کسب جایگاه مطلوبی که شایسته بانک در نظام بانکی است، تلاش نماییم.
بانک سینا در سال ۹۹ به واسطه همفکری، خرد جمعی و تلاش مضاعف همکاران و پیاده سازی برنامه‌ها و سیاست‌های کیفی و توسعه‌ای مناسب، استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانایی‌های بالقوه و بالفعل توانست به افتخارات و دستاوردهای مهمی چون کسب رتبه اول نظام بانکی از لحاظ کمترین میزان چک‌های عودتی، دریافت تندیس و تقدیرنامه چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال، کسب رتبه برتر تاثیر گذاری بلوغ رسانه‌های دیجیتال و دیگر موفقیت‌ها دست یابد.
بانک سینا همچنین در سال جهش تولید همسو با سیاست‌های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی ضمن تامین مالی طرح‌های اشتغالزایی در مناطق کمتر برخوردار به مبلغ ۲۰ هزار میلیارد ریال، به منظور کمک به کسب و کارهای آسیب دیده ازکرونا، اقداماتی از قبیل: کمک ۵۰ میلیارد ریالی به ۷ استان درگیر ویروس کرونا، اعطای ۷۷۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ضروری و اشتغالزایی درقالب طرح‌های مهرآفرین، مواسات، نیکو، کریمانه، ایثار، احسان و حافظان میهن، امهال مطالبات بنگاه‌های تولیدی و تسهیلات گیرندگان،عدم دریافت خودکار اقساط وام قرض‌الحسنه، عدم اعمال ضوابط قانونی برای دارندگان چک‌های برگشتی و توسعه خدمات بانکداری الکترونیک برای کاهش ترددها را در دستور کار قرار داد.
همچنین این بانک با اهدای ۵۱ دستگاه آمبولانس به وزارت بهداشت و مراکز بهداشت مناطق روستایی، ساخت ۲ باب مدرسه در منطقه محروم قلعه گنج استان کرمان، اهدای ۹۵۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان بی بضاعت، اهدای ۳۸۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان و ایتام، تامین هزینه تولید ۹۱۲۰۰۰ فقره کارت هدیه جهت اهدا به اقشار فعال در کسب و کارهای خرد و اختصاص ۳۰ میلیارد ریال به آزادی زندانیان غیرعمد، تلاش نمود تا سهم خود را از فعالیت‌های حوزه مسئولیت‌های اجتماعی بیش از پیش ارتقاء دهد.
امیدوارم درسال جدید به حول قوه ی الهی در پرتو رحمت بیکران حضرت حق با مشارکت جمعی، اراده گروهی، هم افزایی، همراهی و همفکری نیروهای ارزشمند، متخصص و دلسوز بانک شاهد تداوم روند موفقیت‌ها و تعالی خانواده بزرگ و یکپارچه بانک سینا در شبکه بانکی باشیم».

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.