×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

​«ن والقلم و ما یسطرون». چه عظیم است رسالت آنانی که خداوند به قلم و نوشته‌هایشان سوگند یاد می‌کند و چه باشکوه و زیباست واژه خبرنگار که خبر از دانش و آگاهی می‌دهد.

همان خبرنگارانی که مقام معظم رهبری درباره اهمیت کارشان فرموده‌اند: «اگر زحمات شما نباشد این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود. شما هستید که این لحظه‌های گذرنده را با تلاش و دلسوزی زیاد، برجسته و ماندگار می‌کنید. اگر خیر و فایده‌ای در گذران این ساعت‌ها و لحظه‌ها باشد شما در واقع آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار و اذهان مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است.»
خبرنگاران به حقیقت تجسم تعهد، امانت، دلسوزی و وظیفه‌شناسی‌اند؛ بیان آنان روشنی‌بخش هر واقعیت و حقیقت بوده و به نمایندگی از افکار عمومی، مطالبه‌گران شفافیت هستند و از این‌رو، در ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد نیز نقشی بی‌بدیل دارند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و یاران باوفایش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید گرانقدر محمود صارمی، فرارسیدن روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران صدیق و کوشا تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان، سعادت، سلامت و موفقیت ایشان را خواستارم.

سیدضیاء ایمانی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.