×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
پیام سرپرست بانک کشاورزی، به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

مهدی رضایی سرپرست بانک کشاورزی در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید صارمی و روز خبرنگار ، از تلاش اصحاب رسانه برای اطلاع رسانی و روشنگری تشکر و قدردانی کرد.

کیوسک خبر ـ در پی ، متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

بسم الله الرحمن الرحیم

بدون تردید، نقش و مجاهدت اصحاب رسانه در عرصه آگاهی بخشی جامعه که زمینه ساز پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور است، برکسی پوشیده نیست و به واسطه کنشگران عرصه اطلاع رسانی که برای هدایت جامعه به سوی سعادت و توسعه تلاش می کنند، دستیابی به قله‌های پیشرفت،سربلندی و سعادت کشور میسر خواهد شد.

تقارن گرامیداشت سالروز شهادت زنده یاد محمود صارمی و روز خبرنگار با عاشورای حسینی و سالروز عروج خونین سبکبالان عاشقی که با شهادت خویش حماسه ای جاودانه آفریدند، نمادی از تلاش شبانه روزی جهادگرانی است که برای مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی در جبهه آگاهی‌افزایی و اطلاع‌رسانی کوشش می کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفدهم مرداد ماه «روز خبرنگار» و پاسداشت خاطره شهیدان رسانه، از تلاش همه خبرنگاران و فعالان عرصه اندیشه و قلم در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی و روشنگری تشکر و قدردانی می کنم و موفقیت روز افزون آنان را در مسیر روشنگری، ایجاد شفافیت و گره گشایی از کار مردم، از درگاه پروردگار مهربان مسألت می نمایم.

مهدی رضایی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.