×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
پیام رئیس هیات مدیره و مدیر عامل به همکاران خانواده بزرگ بیمه ایران

به نام خدا

اعضای محترم هیأت مدیره و معاونین ارجمند

مدیران و همکاران گرانقدر ستادی و استانی

کلیه همکاران محترم شبکه فروش

مدیران و کارکنان بزرگوار واحدهای خارج از کشور

با سلام و احترام

  خداوند متعال و قادر را سپاس میگویم که عرصه دیگری برای تداوم خدمت رسانی در شرکت عزیزمان برای اینجانب فراهم نمود.همگان میدانیم که صنعت بیمه یکی از ارکان مهم توسعه اقتصادی بوده و بازار بیمه نقشی بی بدیل  در اقتصاد ملی ایفاء می نماید.و نیز اعتقادداریم با توسعه خدمات بیمه ای میتوانیم به امر مقدس عدالتخواهی و گسترش عدالت برای مردم عزیزمان کمک نماییم.

 نقشه راهی که به عنوان اصول کلی در ابلاغ مقام محترم وزارت ترسیم شده میبایست سرلوحه برای برنامه­ریزی در تمامی ارکان شرکت همواره مدنظر قرار گیرد.

تلاش برای افزایش بازدهی سرمایه گزاری، افزایش شفافیت در حوزه مطالبات شرکت، ارتقاء خدمات به جامعه بیمه گزاران محترم و متنوع سازی سبد خدمات در کنار برقراری موفق و به موقع مجمع سالیانه و انشاالله زمانبندی برای خروج از زیان انباشته از مهمترین وظایف پیش رو در شرکت عزیزمان خواهد بود .

اینجانب با شناخت کاملی که از ظرفیتها و استعدادهای داخلی شرکت و بویژه نیروی انسانی دلسوز و حرفه ای دارم یقین دارم میتوانیم در سایه همدلی به همه این اهداف دست پیداکنیم.

از تلاشها و دلسوزیهای برادر ارجمندم جناب آقای بختیاری و اعضاء محترم هیات مدیره تشکر نموده دست یاری تمامی کارکنان و شبکه محترم فروش را به گرمی میفشارم. از عمق جان باور دارم که خدمت به مردم یقیناً به عاقبت خوش برای بیمه ایران منتهی خواهد گردید.

باشد که در دولت خدمتگزار و مردمی ،خدمتی بی منت و در شان مردم فهیم به ایشان ارائه نماییم.

از قادر متعال مدد میجوییم که ناهمواریهای مسیر را برایمان آسان نماید.

  حسن شریفی

منبع خبر: روابط عمومی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.