×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
پیام خداحافظی سیاوش افضلی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره از خانواده بزرگ شرکت دخانیات ایران

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، سیاوش افضلی، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ضمن آرزوی موفقیت برای خانواده بزرگ شرکت دخانیات ایران، پیام خداحافظی به شرح ذیل ارسال نمود:

خدمت کارگران عزیز و همکاران شریف و سخت‌کوشم در شرکت دخانیات ایران

اکنون که به پایان این دوره از خدمت‌ام در این شرکت رسیده‌ام، و حالا که به راه طی‌شده می‌نگرم، از خداوند یکتا سپاسگزارم که به لطف او و همکاری شما، در حد توانم، در راه سربلندی این مجموعه و پاسداری از منافع آن، که چیزی جز منافع تک‌تک کارگران و کارکنان آن نیست، از هیچ کاری دریغ نکردم و از دشواری‌ها نهراسیدم.

تردیدی نیست که اگر تنگناها و مصائب ناشی از تروریسم اقتصادی غرب و همه‌گیری کرونا نبود، امروز موفقیت‌های بس بزرگ‌تری را با هم جشن گرفته بودیم.

اما ارمغان تجربه‌ی کارکردن با شما عزیزان این بود که به رغم همه‌ی تنگناها، مشقت‌ها و ناهماهنگی‌های موجود توانستیم به موفقیت‌های مهمی دست یابیم و نه تنها چرخ تولید و چراغ کارخانه‌های این شرکت ملّی را بچرخانیم و روشن نگه داریم که حتی به قللِ پیشتر دست‌نیافته‌ای هم برسیم.

امیدوارم این تجربه‌ی خجسته را همواره در پیش چشم داشته باشیم و از یاد نبریم که این مجموعه به‌راستی متعلق به شماست و بدون احساس مسئولیت و سخت‌کوشی‌تان ره به جایی نخواهد برد.

امیدوارم توانسته باشم از حقوق این شرکت و منافع شما در بازار دگرگون‌شده‌ی داخلی که رقبای زیادی در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند، دفاعی شایسته و مؤثر کرده باشم. اگر در این راه از شما نمره‌ی قبولی گرفته باشم، در برابر خدای خویش نیز حرفی برای گفتن خواهم داشت.

 از تمام مسئولان و مجموعه‌های بالادستی هم بابت فراهم‌آوردن فرصت این تجربه و خدمت قدردانی می‌کنم و برای مدیران بعدی این مجموعه نیز در راه احقاق منافع این شرکت ملّی و کارکنان آن توفیقاتی بزرگ‌تر و بیشتر از قبل آرزومندم.

با احترام و امید

سیاوش افضلی